Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lillan 72, har du fått hem din m2b? Är han pigg? Har han haft roligt?
Nu börjar det verkligen kännas att det "börjar dra ihop sig". Känner ett lätt illamående av stress, en hel det småsaker att pyssla ihop kvar.. Sen verkar det bli svensexa för min m2b nästa helg.. kul för honom, men då "försvinner" en hel helg till det och sen är det ju DAX! De verkar däremot haft lite svårt med att få ihop planeringen,, och ingen har ännu pratat med mig.. så vi får se, annars kanske de tar det efteråt vilket skulle glädja mig
Men som sagt vi har ju inget att säga till om så det blir som det blir
Dax att se vilka som nu är gifta, och vilka som står på tur!
070302, marica83, solna
070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
070303, Marskatt, Frösön
070303, anNea, Stockholm
070303, TomKat, Eskilstuna
070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
070310, norpan79, Skåne
070317 NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307), Karlstad
070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
070324, 2007-03-24, Gnesta
070325,Jädissen,göteborg
070331, Luscinia, Stockholm
070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
070418, MeiLi - Kalmartrakten
070421, A:s babe, Stockholm
070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
070421, MrsA, Malmö
070421, brud21/4, Lund
070428, Cinderella, Vikingstad
070428, Bettina
070428, bridesmaid (gammalt nick
070428,Morgans brud
Förresten, här kommer en länk till vår berättelse (gå in på bröllop när du väl är på sidan, texten är så lång att jag inte lägger in den här): home.gamman.se/bodilfredrik
Nu är jag en fru...
Hela dagen var helt fantastisk!!!! Ska skriva mer sedan men nu ska jag ta igen mig lite....
Nynnie
Vad kul! Grattis! *kram*
2007-03-24
Min sambo rumlade in vid halvfemtiden (fortfarande rund under fötterna ). Det visade sig att de bla har varit på kryssning, det var därför han sov borta. Sen hade han bla fått boxas så hans näsa var alldeles svullen, trots att de sagt åt killen han boxades emot att han ska gifta sig om två veckor, så boxa honom inte i ansiktet...
Han kommer garanterat att ha rejält ont i näsan imorgon, men, men...va ska man göra. Han sken som en sol när han kom hem så jag kan bara vara glad för hans skull
Nu är det BARA 13 dagar kvar till den 24:e. Kan du fatta det???? Jag blir helnervös!!!!
Nynnie
GRATTIS!!!!!!!!!!!!
Lillan72,
Ja,13 dagar... Sitter här och stämplar på kuvert som jag ska lägga våra "Weddingfavours" i + knyter silverband runt så de matchar färgtemat. Hoppas gästerna fattar det genomgående temat . Det är faktiskt jätteroligt att fixa med dukningen och dekorationerna själv, men lite stressande och oroligt om det kommer bli bra. Sen har jag en mamma som inte är speciellt intresserad av "pyssel" och liknande som måste kommentera...
2007-03-24
Själv sitter jag och kämpar med festprogrammet. Trodde aldrig att det skulle vara så kämpigt att skriva en liten mening om varje gäst. Är helt snurrig i huvudet. Måste bara få fason på det här programmet NU.... Vad ska ni ha för wedding favours?
Nu ger vi oss för ikväll.. Tyckte att jag hade koll på festprogrammet och skulle bara fixa lite,, ha, ha, trodde jag. Kommer hela tiden på nya saker och ändringar.
Det är inte lätt att skriva något om gästerna. Jag har nu bestämt att bara skriva vilken relation respektive gäst har till oss, och ingen rolig liten historia, det blev för svårt.
Jag har köpt varsin fröpåse till gästerna, med en uppmaning att komma förbi med en bukett i sommar, och få lite fika
Efter den här kvällen är jag i allafall en "hejare" på att stämpla hjärtan
50 festprogram och 50 kuvert! Tackkorten kommer gå "som en dans"!
God natt!
Vilken kul idé med fröpåsarna! Den kan ju vara nåt att komma ihåg även för andra sammanhang.