• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • 2007-03-24

Vi träffade också vår präst igår, det kändes jättebra. Vi har ju båda våra barn, 6 + 2½ å, som brudnäbbar.. Dom kommer absolut INTE vara stilla Men vi kom överens med prästen om att det inte gör något om han får avbryta lite eller om barnen "stör".. Det är ju våra barn och vi vill att de ska vara med. Mormor och morfar sitter ju längst fram så de kan ju gå till dem också.
    Vi var på ett bröllop en gång där de tog paus mitt i för att brudnäbben (ca 2-3 år) var kissnödig.. Det tycker jag var en jättetrevlig vigsel, och det störde absolut inte
    Nä, nu ska jag åka till jobbet! Ha en trvlig dag

• Fru Cinderella

En liten fråga som ni kanske har koll på.. vi kommer inte kunna ha stolar.. så det blir att alla får stå upp (Kommer ha en vigsel som är 20 minuter lång).. de äldsta i sällskpet är 65 år.. behöver de stolar?!

• Nettisens

Hmm om du sa så till MIN mamma skulle hon smiska dig på stjärten :)

65 är ingen ålder !! :)

De kan gott stå!

• Fru Cinderella

Nettisens

Okej, tack *skrattar*

• Nettisens

Nu är vi äntligen gifta !

Hänvisar till min familjeliv sida för vi ska ha festen senare och den sidan är fortfarande hemlig :)
    Så, som tack till alla som delat med sig av sina fina bilder, kommer här en liten titt på oss :)

www.familjeliv.se/hem/nettisens/galleri.php

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Nettisens: Grattis!! Gud vad fina bilder, det ser ju urmysigt ut! Jag VILL HA din kappa!

• Fru Cinderella

Nettisens
    Vad fina ni var och vilken läcker miljö ni fotades i

• Nettisens

Den är först kina gjord...kom som ett skämt..alltså, på riktigt..den var HELT FEL och FÖR trång och såg annorlunda ut...så jag designade om den och fick hjälp av en kär vän som sydde den så där fin i stället :)

Va kul att du gillar den.
    Jag älskar den! :)

• Lillan72

Nettisen
    Oh, va tjusiga ni var!!! Grattis!! Din kappa är verkligen helt underbar!

• 2007-03-24

Halloj alla fruar och brudar!
    Idag fick jag ett "anonymt" brev med posten. Jag ska ikväll vara beredd med packad väska med snygga kläder och smink, + ha varma oömma kläder på mig.. Ha, ha, undrar vad som ska hända..
    Men nu missar jag ju Let´s Dance
    Hua, nu blev jag ju nervös...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!