• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

meili: Därför har jag lämnat den hemma hos mamma.

• Marskatt

meili
    Ja det är rätt trevligt att få ha den på hela tiden...

• 2007-03-24

meili,
    jag har min på mig just nu.. jag "tränar" lite på att ha båda på mig, eftersom jag inte riktigt tycker den passar ihop med förlovningsringen.. men det känns bättre och bättre

• 2007-03-24

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070317 NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307), Karlstad
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 2007-03-24, Gnesta
    070325,Jädissen,göteborg
    070331, Luscinia, Stockholm
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070418, MeiLi - Kalmartrakten
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070421, brud21/4, Lund
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick
    070428,Morgans brud

Plockar fram listan så vi lättare ser vilka som "står på tur".
    Tiden går lite för fort just nu, mycket att hinna med, eller vad tycker ni andra nu när det närmar sig

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Är det ingen annan som gifter sig 17 mars?!

• Mica1

GRATTIS ALLA NYGIFTA!! Va fin du va marskatt!!

På lördag smäller det för oss Har haft tärnor, värdpar, musikerna och bestmen + tärnor i kapellet idag o "övat" hur vi ska går o stå o ikväll nu har de varit änglar o hjälpt oss att ordna klart vigsel o middagsprogram. Börjar bli nervös nu, nu känner man att det är på riktigt så här få dagar innan. Har nog koll på det mesta, checkar mer av nu o dubbelkollar saker. Fre ledig o ska hämta klänningen, fixa naglar och åka till herrgården o lämna alla saker till middagen o stämma av det sista med dem. Sen mysmiddag med tjejerna + tjejerna ur familjen på kvällen o sen e det det dags. Dagen med stort D. Började ju gråta idag när prästen berättade för vårt följe om att fokus på hela den här dan+kvällen är kärleken mellan mig och min M2B... hur ska det gå på lördag

Ska öva brudvals nu, katastrof men spelar ingen roll !

• Marskatt

Mica
    Tack! Fler bilder kommer, med hela outfiten.

Klart det kommer att gå bra för er med! När jag stod där framme o vi vände oss om o lyssnade på musiken höll jag faktiskt på att börja gråta... såg min morfar o min morbror o kände att jag hade velat ha min mamma o mormor med också... men vet du vad?! Det är ju helt ok att känna så, att bli lite tagen av stunden, o ev gråta av glädje eller "sorg"...

• Lillan72

Oj, va tiden bara springer iväg. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Trodde att jag hade läget under kontroll, men det finns massor av små saker att fixa. Min syster har börjat att tjata på mig "har du inte fixat det ännu..." och jag börjar bli lite sur, men det är väl bara att bita ihop. Men jag blir peppad när jag läser hur glad du verkar vara Marskatt för då inser man att det är nog värt all stress

• Marskatt

Du hinner! Man behöver inte stressa ihjäl sig! Vi gjorde t ex klart med vin o fördrink etc bara ett par dagar innan, o det var inga problem. Ta det i den ordning du själv känner att du behöver beta av det så löser det sig ska du se! Se bara till att allt är fixat innan dagen B - så du kan njuta av din dag! Det tyckte jag var det bästa, att jag verkligen hade den tiden o passade på att njuta av det... hojta till om du behöver några sista-minuten-tips! stora kramen från Marskatten (o du, stäng syster-lyssnar-öronen tills du känner att du verkligen VILL höra vad hon säger)

• Lillan72

Marskatt
    TACK för de snälla orden!!!! Kram!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!