Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Ingen orsak...
Lillan72!
Ja nu är det inte långt kvar... Såg att du hade din "hippa" i helgen, hade du roligt?
2007-03-24
Ja, nu har vi inte långt kvar du och jag! Det är kul att ha ngn med här i tråden som ska gifta sig samma datum.
Jag fick en sån möhippa som jag hade hoppats på. De var jättesnälla mot mig. Blev sminkad och fixad i håret, fick blåsa två glas till mig och M2B som vi ska ha på bröllopet, var på chokladprovning (nåt jag velat prova länge) och hade tjejkväll med god middag och melodifestivalen. Kan inte ha haft det bättre Är du orolig för ngn möhippa?
Lillan72,
Jag misstänker kanske att något är på gång nu i helgen.. Fick så undvikande svar av en väninna jag pratade med i början av veckan Men mina väninnor har alla flera små barn så man vet ju aldrig om eller hur allt blir med alla influensor som går nu. Är egentligen inte orolig för vad som kan hända, men gillar inte att inte ha "full koll"
Känner mig mer stressad över hur lite tid som är kvar... Låg vaken inatt och hade lite hjärtklappning när jag gick igenom allt om och om igen
Ikväll kommer prästen hem till oss och det ska bli roligt. Allt blir lite mer verkligt. Jag har fortfarande svårt att fatta att det är vi som ska gifta oss
Själv är jag tillbaka i verkligheten igen... min man blev dålig igår kväll men gick o jobbade på fm idag i alla fall - han skulle ju träffa ryssar... Fast det låter som att han tänker gå hem till lunch. På jobbet är det helt galet! Flunsan har tydligen slagit till med full kraft även hos oss sista veckan, lägg därtill 2 vakanta tjänster (av 14), vikarier som sover stenhårt till efter lunch å allt möjligt annat...
Men - jag blev jätteglad när jag kom till jobbet imorse! Mina arbetskamrater kom med kort, blommor o ett fint arrangemang med ljus, stenar o lite annat... De är så gulliga!
Igår var jag och fixade naglarna. Så nu har jag jätte svårt att skriva... *lol*
Har unnat mig semester hela veckan, men fullt så fullt upp har det ju visat sig att jag inte hade att göra. Ska ha miniSPA här hemma i kväll och mysa. Sedan i morron ska jag till min "plastmamma" som fyller år, då ska jag passa på att ta med mig kläderna min dit (ska byta om där). Sedan på fredag är det lite ärenden sedan är det bara att luta sig tillbaka och låta det ske.....
Hej alla nyblivna o blivande brudar!
Nu närmar det sig för en annan.Lite mer än en månad kvar. OSA på fredag, och egentligen har alla inbjudna hört av sig, men vissa kan ännu inte lämna 100% besked på om de kommer hela sällskapet.
Har bestämt menyn, beställt servetter med tryck idag, och hjärtformat sockerris som ska vara bra för fåglar, samt små tyllpåsar att lägga riset i. Sen knyter vi ihop dem med rosa satinband med våra namn+datum. Gulligt värre Hade inte tänkt va så puttenuttig från början men det är lite bridezilla över mig nu kanske?
Längtar mycket efter bröllopet men nu hägrar ju resan, det ska bli skönt att åka från +8 till +38!!
saltakatten:
Jo det var lite trixigt för oss oxå eftersom det är påsk, men det löste sig till slut. Vi gifter oss i Gudmuntorp kyrka (närheten av Höör, Skåne). Planeringen går det rätt bra med, men det är många småsaker som tar längre tid än man tror Ni då? Borgerligt eller kyrkligt? Lycka till med allt!
Träffade vår präst idag och nu börjar det verkligen kännas att det är snart dags!! Prästen var jätte trevlig och hade mkt humor så jag tror att det kan bli en rätt så lättsam vigsel. Är bara fundersam på om min 4-åriga dotter som ska vara brudnäbb kommer att kunna sitta stilla under själva vigseln, myror i brallan är det verkligen där
Hm, vår son son fyller fyra i sommar satt ju inte precis stilla om vi säger så... han var t o m framme vid altarringen o klängde ett par gånger... men han tog väl egentligen bara efter farmor, hon klev ju ut i gången o fotograferade flera gånger, så han ville nog göra likadant...