• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Lillan72

2007-03-24
    Hur känns det med ringarna nu då?? För mig tog det ett litet tag innan det kändes helt rätt. Du kanske bara måste vänja dig lite grann?

• Lillan72

Cinderella
    Va bra att du kan göra det med en kompis. Jag sa det igår till tjejen som fotade mig att jag skulle aldrig kunnat fota mig om jag inte hade känt mig bekväm med henne och att jag hade nog aldrig vågat om det hade varit en manlig fotograf...

• 2007-03-24

Lillan72, vad roligt att det kändes bra

Angående mina ringar.. Jag behåller dem nog som de är, så får jag fixa till det efter bröllopet om det fortfarande känns "för mycket"
    Jag "tränar" av och till på att ha dem på mig
    Min andra ring som jag beställt med barnens namn på blev jättebra. Tung, "kantig" och ganska stor. Barnens namn stämplade på ena sidan, med 3 små stenar mellan.(min morgongåva )

Kanske har vi pratat om det tidigare, men vad har ni andra för ringar?

• Lillan72

2007-03-24
    Din ring med barnens namn på låter så fin! Vore kul att se en bild.
    Själv har jag en förlovningsring i vitt guld med en diamant och vigselringen är oxå i vitt guld med 7 st stenar med prinsessinfattning (tror det heter så..). Gillar när det glittrar

• Luscinia

Upptäckte att jag inte är med på långa vigsellistan...

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070331, Luscinia, Stockholm
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070418, MeiLi - Kalmartrakten
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070421, brud21/4, Lund
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick

• brud21/4

Va o fotatde min morgongåva idag. faktiskt ganska kul, även om man kände sig lite stel i början. min fotograf va jättebra seddutom, ska få se bilderna imorn o välja ut dom där jag ser mest smal ut

Lillan72
    Håller med dig om att de e svårt att inte försäga sig till sambon. kommer säkerligen säga nåt o sen: - "ojsan, de skulle du inte höra!"

• Lillan72

Cinderella
    I en annan tråd som jag skrev så fick jag tips från dig bla om ett brudtelegram www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2086903.html och nu är min fråga bara, kommer du att skriva under telegrammet med ditt namn eller kommer du att skriva "Bruden"???? Veliga jag kan ju inte bestämma mig...

• Lillan72

Va ska ni ha för ingångs/utgångsmusik? Har bestämt mig för Mendelssohns Bröllopsmarsch som ingångsmusik, men utgångsmusik har jag INGEN aning om vad jag ska välja. Har ngn nåt råd???

• Fru Cinderella

Lillan72

Jag kommer skriva under Bruden.. fast det kommer inte vara något riktigt telegram.. kommer bara be toastmastern läsa upp det.

Som ingång ska vi ha My heart is like a river, Rebecca Lavelle, McLeods döttrar och som utmarch Happy Together, turtels.

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Lillan 72:

Vi har Mendelssohns både ut och in, det var det enda vi kunde ena oss om.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!