• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Luscinia

Tackar!

Jag har försökt att läsa lite bakåt bland inläggen, men det är ju några stycken.

Idag har jag suttit och sms:at påminnelser till dom som inte svarat på inbjudan ännu (osa är imorgon) och har då upptäckt att inbjudan inte kommit fram till en del. Har det hänt någon annan?

• meili

JAg vill åsså vara med i listan:

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070418, MeiLi - Kalmartrakten
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick)

• Marskatt

Luscinia
    Alla våra kom då fram i alla fall, men å andra sidan hade vi inte skickat så många heller.

2007-03-24
    Usch vad trist! Som tur är har vår son byxor med reglerbar linnning... o tjejen ska ha en hellång klänning - men nu sitter den väl ÄNNU lösare än innan... Hon ser mest ut som en liten kropp med lite för stort huvud o JÄTTEstora ögon just nu...

• Mica1

SNÖ SNö SNÖ, snälla hoppas nu detta får ligga fram till den 11/3, gifter ju oss den 10/3, har hoppats på snö o nu kan man ju i alla fall tro att det kan finnas en chans om 2 veckor och 2 dagar

KRYA på er alla sjuka!

Idag har jag fixat klart transporter, alla detaljer med fotograf, tårtdekoration. Pust, nu iväg till after work med nga vänner, försöker vara lite social med.. undra om det blir möhippa/svensexa i helgen då?

• Luscinia

Ang möhippa... hur känner ni inför det?

Alltså, jag känner mig jättekluven... självklart vill jag ha en, skulle kännas jättekonstigt om inte ens vänner ordnade en möhippa, men samtidigt så är jag stressad över att då försvinner ju nästan en hel helg då man kanske hade velat fixa med detaljer för bröllopet.

Jag vet att det är på gång för mina blivande svägerskor gav min gubbe i uppdrag att luska ut vilken som är min favoritlåt... och han är inte bra på att luska!

• meili

Jag kommer inte bli hippad - det får isf bli i efterskott, för det är typ ingen som vet att vi ska gifta oss. ;)

Känns skönt, faktiskt! Jag tycker ändå att det verkar mer jobbigt än skoj - så jag tar hellre en tjejkväll efteråt, där jag får vara med och bestämma...! ;)

• twentyfirstofapril

Jag får nog ingen hippa. Min lillasyster är tärna och hon drar nog inte igång något, hon har inga pengar. Mina andra väninnor drar inte jämnt så de lär inte kontakta varandra. Men det spelar ingen roll, jag blir inte ledsen!

• meili

Yay! Jag har beställt klänning nu!
    (Ja - vi är sent ute - men vi bestämde oss nyss... *haha*)

• Saltakatten

Luscinia: Vi hade ett par som inte fått någon inbjudan. De visste dock om att vi skulle gifta oss och deras barn (vuxna) fick inbjudan så det var ingen fara men visst är det irriterande.

Var hos en sömmrska igår som skulle hjälpa mig fixa lite grejer på klänningen, sy upp den bland annat och sätta öglor för släpet och så. Det var så kul att ha klänningen på sig igen
    Hittade en som säljer en sådan klänning som min på ebay. Så nu kan ni få se den, den tillhör tydligen 2005 års kollektion så det är väl därför det var så svårt att hitta bild på den.

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=330090964133#ebayphotohosting

Vad tycker ni? Är den ok? Jag känner mig i alla fall jättefin i den

Krya på er alla sjuklingar! Hoppas att ni blir friska snart och att ni håller er friska!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!