• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Marskatt

Så lite så! Klart vi ska hjälpas åt!

• Lillan72

En kompis till min sambo ringde precis och berättade att de ska ha svensexa för sambon den 10:e mars. Den dan är fullbokad för oss, ska bla fixa smink och hår den dagen, men tror nu att jag måste nog boka om. Det gör jag gärna för min sambos skull, hoppas bara att frissan kan ändra datum...Det enda jag inte gillade med svensexan var att de ska var borta till på söndag kväll, men det är väl bara att gilla läget

• Mica1

Lillian 72:

På ett sätt väldigt bra att de ringer o kollar så du nu kan boka om så de inte bara störtade in o så var du tvungen o ändra allt i sista minuten! Försök tänka att det är hans "sista" helg med kompisarna, tänk att de fixat så för honom, en hel helg, han kommer o kunna leva länge på de minnena

Undrar så när det blir av för oss, bara två veckor kvar snart..

• anNea

elva dagar kvar...
    ...sitter och klurar med vigselprogrammen.

Är det någon som har något bra tips på bordsplaceringskort?

• 2007-03-24

Halloj!
    Sjuka barn och sjuk sambo (hög feber och hosta).. snart ligger väl jag med
    Dessutom härjar magsjuka på dagis och skolan, hua, det vill vi gärna slippa

Nu börjar vi få mer och mer klart, köpte skor till barnen och strumpor till mig och dottern igår. Suttit tillsammans med 2½åriga dottern och lindat silvertråd och pärlor runt 20 blockljus idag (16 kvar) , blir jättefint. Måste börja med festprogrammen ikväll.. har material sparat i datorn, men allt ska ju fixas ihop.. Skrivaren krånglar.. Jag är så oteknisk. Hoppas på att m2b är piggare ikväll och fixar den.

• Fru Cinderella

MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!!

*Wiiiiiiiiiiiii*

Ska gå o göra inprovningen i morgon och betala för den.. sen är den min, bara MIN *Mohahahahaha*

Var bar tvungen o skriva av mig lite ;)

• Marskatt

Skönt att se att det går bra för någon annan i alla fall... själv sitter jag med två (tre?) sjuklingar... j-kla kräksjuka!!! Tycker lite synd om mig själv som ska umgås med dem... o själv lär jag väl bli sjuk lagom till helgen... nå ja, det var ju ändå ingen som kunde gå ut på lördag, de har ju inga pengar kvar utan väntar in lönen nästa tisdag... Känns lite surt att inte ens gå ut med tjejerna på jobbet eller i stallet... möhippa o svensexa blir det ju inte i alla fall. Vad är väl en bal på slottet...

• 2007-03-24

Marskatt,
    Så tråkigt med sjuk familj ..
    Men det är ju inte säkert att du åker på det..
    Är det 3:e mars ni gifter er?? Då hinner ni ju bli friska lagom till dess
    Hoppas ni kryar på er snabbt, men jag förstår hur tråkigt det känns!

• Marskatt

Mm, jag hoppas verkligen att jag slipper det... sist vi hade kräksjuka gick det bara runt runt här hemma, trots att vi var så extremt noga med hygienen. Fast den gången fick ju besök, trots att vi talade om att vi inte ville att de skulle komma, o de var nog inte lika noga som vi... då var jag riktigt förbannad! Den här gången hann de precis åka hem innan vi blev sjuka, så nu hoppas jag att vi blir av med eländet på en gång.

• 2007-03-24

Marskatt,
    Jag har Alcogel (till händerna) från apoteket och torkar med ytdesinfektion i badrum och alla handtag osv när vi är sjuka här hemma. (Jobbar i sjukvården, och är lite "hysterisk" )

Svar på tråden Mars/April brudar!!!