Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag har köpt en "fuskpälsjacka" på rean på Lindex (en brun) som jag ska ha utanpå tänkte jag. Skaffade tunna, beiga fleecevantar o en matchande halsduk också, så slipper man frysa om halsen!
Jag ska ha en manchesterkavaj i smaragdgrönt!
Jättehäftigt! Själv vill jag ju ha nåt riktigt varmt, ifall det är svinkallt eller snöstorm... man vet ju aldrig med Jämtland i början på mars.
Marskatt
Det är förståeligt.. men det är lite skillnad på början på mars i jämtland och slutet på April i Östergötland ;)
Visst är det! Låter himla kul med färg på ytterkläderna! Hade det bara funnits något snyggt i rätt pris o t ex i lila så hade jag gärna köpt!
Marskatt
Varför skulle du inte hitta det??
Jag hittade min på H&M på julrean för 150kr
Jag letade som en galning o hittade inget passande (o tillräckligt varmt) o så gillade jag jackan på Lindex o hade ändå tänkt köpa den för att ha senare, så då får det bli den. Nu är det bara ett par veckor kvar, så nu orkar jag inte lägga ner mer energi på det. Följde med svärmor o shoppade hennes outfit idag faktiskt!
Får jag sno lite plats en stund? Har bara en liten fråga till _Cinderella_: du ska ju ha "sjöjungfruklänning", hur lång är du? Jag funderar nämligen på en sån men jag är inte jättelång, (bara) 1,65, och min kära mor tycker jag är lite väl kort för det... Men jag har inte provat så jag vet inte. Ska ut imorgon men det skulle vara intressant att höra hur lång du är? (har ju sett bild på din fina klänning)
Tack!
Bens wife
Jag är också 1,65
Det går guld.. jag tycker jag är snygg i det i alla fall (rodnar lite).. har inte med längd o göra.. äsch var det dummaste jag hört. Ut o prova det du tycker om och det bums! ;) Hoppas du hittar något megaläckert som får din kära mor att trilla på ändan!!
Det finns ju de som säger att man ser längre ut i en hel klänning än en tvådelad, o att en draperad är mer smickrande för figuren om man är av större storlek... På mig stämde inget av ovan nämnda saker! Tvådelat o en enkel, ganska smal A-linje såg bäst ut. Med hel klänning o drapering såg det ta mig f-n inte klokt ut helt enkelt! Prova dig fram med andra ord!