Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Haha! Då är du likadan som jag! Har också fullt med desinfektionsmedel hemma just för såna här fall, o alla textilier ryker på en gång! Duschdraperiet har jag tvättat två gånger sen igår... har ett att byta med som tur är, så nu går handdukar, badlakan, kläder o duschdraperier runt runt i tvätten. För att inte tala om diskmaskinen, för varje glas vatten som nåt av barnen rört hamnar direkt i maskinen o så får de nya hela tiden. Likadant med skedar etc. Känner mig lite nojig, men jobbar med funktionshindrade barn i vanliga fall, o tidigare hade vi extremt infektionskänsliga barn hos oss, så jag är van att hålla på o greja. I princip alla leksaker har åkt ner i badkaret förresten...
Såå då har du gjort vad du kan.. Då är det bara att vänta och se,, och hoppas på det bästa
Precis, så nu ska jag utmana ödet lite o ta o smaska i mig en semla o dricka varm mjölk med kardemumma till. Smaskens!
Åå tänk om man hade en semla.. men det blir bara Cola light, Inga semlor före bröllopet
Nu ska jag ta tag i mina 10 sista ljus som ska dekoreras, innan Desperate Housewives börjar. Ska träna lite på att stämpla hjärtan också, till festprogrammen.
Trevlig kväll!
Nu sitter jag o roar mig med att lägga kakel o klinker i vårt nya badrum! Nåt kul måste man ju få göra efter att ha varit hemma med två sjuklingar hela dan... den tredje kom ju inte hem förrän på em... lyssnar lite förstrött på GE-galan medan o ska nog snart sätta mig med festprogrammet istället. Trevlig kväll på er!
Ah! Nu föll den sista klädpusselbiten på plats också! Svärföräldrarna var in i butiken med barnkläder där de bor, o de kunde beställa hem det västset vi vill ha till vår lilla kille så det hinner hem i tid. Skönt! Då blir han lika fin som pappa!
Mica1
Du har helt rätt! Han kommer nog att få en toppenhelg med grabbgänget. Det ska bli spännande att se vad och NÄR jag får min möhippa
Cindrella
GRATTIS!! Känslan när man får hämta SIN klänning är helt otrolig!
Er andra tycker jag bara synd om som måste vara hemma med sjuka barn för jag sitter i precis samma sits. Min dotter är jättesnorig och det är inte kul, fast det är ju inte lika illa som kräksjuka...
Stackars alla!!
Ve o fasa om man ska ta ett lite gammalt uttryck FY FY för kräksjukan... feber, hosta, magont - det mesta kan man ha och ändå gifta sig, men tänk om nån av oss får kräksjukan just vid bröllopet.. Hur gör man då, hink vid altaret
Nej, rädslan för det finns men vi tvättar också händerna som idioter och ser till o försöka undvika det så gott det går, lite tur får man väl ha, snälla!
2 veckor kvar nu i helgen, fattar inte att det snart e dags! Provade klänningen igår för de sista ändringarna, lika fin som sist, man e verkligen en prinsessa!
Bordsplaceringskort; jag har plockat stenar i Danmark och ska skriva på dem, vita fina släta stenar, blir nog fint. Annars har det ju varit lite tips om pappers remsa som man virar runt en penna så det blir som ett hjärta man hänger på glaset, ngn som vet exakt hur man gjorde o kan hjälpa de som ännu inte har ngn idé?
Lillan72
Ja, det känns helt fantastiskt.. så klockan tre i dag! *lääängtar*
Min klänning hänger kvar i resegarderoben som jag fick från Princessa. Ska man plocka ur klänningen eller ska den hänga kvar????