• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Irrepirreplutt

Precis samma som för mig.. det vart liksom tyst i rummet.. det var verkligen perfekt!

• Irrepirreplutt

En annan liten fråga... varför är det aldrig någon som är inne på chatten så att man kan prata lite mer direkt med varandra?

• Fru Cinderella

Irrepirreplutt

Vet inte, var det förr lite mer (För något år sen).. men tror aldrig det vart så populärt.. tror forumet väger upp för chatten.

• 2007-03-24

Lillan 72,(och andra som gifter sig 2007-03-24)
    Idag är det baaara 5 veckor kvar..

• Mica1

Nån som belv hippad helgen? Vi har haft en lugn helg, betyder att det bara är 2 möjliga helger kvar, tror att det blir han nästa helg o jag helgen innan bröllopet. Får sms av vännerna nu i stil med "ingen som hämtade dig i morse heller "... jaaa, får se vad de hittat på.

Vi har satt som mål nu att all planering ska vara klar som att vi gifter oss om 2 veckor och inte 3 som det eg är, detta så att vi sista veckan bara kan ta det lugnt och knyta ihop vigsel+middagsprogram och sen bara njuta av att det snart e dags.

Nån som såg "let's dance" i fredags, Anna Sahlin dansade en vals med en helcool lyft grej, vi provade den, HAHAHAHA, skippar nog ngt mer än vad vi kan = trampa varann på tårna o dansa åt olika håll, blir bra det

Ha en bra söndag!

• twentyfirstofapril

Bakslag i vår budget idag. Tvättmaskinen pajade totalt, fick köpa ny. Varför alltid sånt när man behöver det som minst? Det löser väl sig...

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    Stackars er!!! Varför är att alltid så att saker pajar när man behöver pengarna till annat??

2007-03-24
    Tack för påminnelsen! 5 KORTA veckor är det kvar. Igår var vi och provåt vår meny och var supernöjda med både för- och efterrätt, men inte varmrätten. Känns lite jobbigt så jag får ta mig ett prat med vår kontaktperson på vår festlokal och se vad som kan göras.

• Fru Cinderella

Usch börjar få lite ångest nu.. 2 månader kvar o har fortfarande inte bestämt vilka blommor jag, sambon o brudföljet ska ha

• Lillan72

Cinderella
    Var inte du inne på att ha en sån där blomboll?? Har du ångrat dig?

• Fru Cinderella

Jo, men det blir på tok för dyrt!

Har just fått chocknyheter dock, svärmor som vart allmänt mot bröllopet ska bjuda oss på bröllopsresa till typ.. ja vart vi nu vill åka ! Förstår verkligen inte, helt sjukt!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!