• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Jo det känns som det är relativt unde bra kontroll.. eller enligt planeringspappret är det det.. men det känns som miljontals små saker att fixa.. som du sa.. de stora är fixade.. tror din plan om att andas är bra ;)

• Lillan72

Cinderella
    Hur går det med svar på inbjudningarna? På lördag är det sista dagen att svara och hittills har jag fått svar från 52 av 65 och jag kan slå vad om att de sista ringer på lördag!

• twentyfirstofapril

Jaa, ganska så under kontroll. Men jag har lite små-ångest över att behöva resa iväg mitt i planeringen. Men jag klagar inte, det ska bli underbart o en resa är förmodligen precis vad vi behöver. Har rätt roliga saker kvar att fixa. Bestämma meny till 100% och provsmaka tårta. Kul!

Mitt projekt för tillfället o fram tills bröllopet är att komma i min torselett. När jag köpte den 9 januari satt den så pass tajt att den gick att knäppa men jag kunde inte sitta ner i den. Nu har jag tappat 3 kg, men det är fler som ska bort. Så det är bra mat o motion som gäller. Men det är nog det jag bävar mest för, att inte komma i den.

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    HEJA, HEJA, va duktigt du är!! 3 kg är ju jättebra!!!

• Fru Cinderella

Lillan72

Jo då, har fått 27 svar av 52.. går sakta med säkert framåt.. men vi har visserligen inte sista o.s.a förns den 21 mars, så det är ju ingen bråska än

• 2007-03-24

Halloj!!
    Vilken rolig dag hos frisören
    Har nu klippt mig, gjort provuppsättning, (2olika frisyrer), provsminkad (får se om m2b märker hur snygg jag är när han kommer hem..)
    Vi gick även till floristen tillsammans och valde blommor till håret. (Ni förstår att jag bor i ett mindre samhälle, va?)

Ska dit och slinga och färga håret en vecka innan bröllopet, och då ska vi göra en sista provuppsättning.
    Hon beräknar att det kommer ta ca 4 timmar på bröllopsdagen, och vi ska ju fota oss före vigseln, som startar kl 13
    Sååå vi bokade tid fr kl 6.30, Hua!!
    Men såå roligt!

• Lillan72

2007-03-24
    Va blev det för frisyr??

Idag fick jag underkläderna som jag beställt via nätet (en korsett o ett nattlinne) och inget passade. Nattlinnet hade ingen passform alls över bysten och korsetten var för liten över bysten. Var rätt så besviken, så nu blir det nog att gå till en affär istället . Det positiva var att jag fick även våra svarta t-shirtar med "Nygifta" på och de var jättefina!!

• twentyfirstofapril

Idag är det 66 dagar kvar!! Shit, vad tiden går!
    Blev lite nyfiken, hur gamla är vi här i tråden? Jag är 29 år. Min sambo blir 31 samam dag som bröllopet.

• brud21/4

Är det verkligen inte längre än 65 dagar till den 21 april? hm...va tiden går fort.

Jag är 22 år och min blivande är 25.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!