Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Vår restaurang fixar också dukningen, rätt skönt med ett problem mindre
Lillan72
Tycker faktiskt på sätt och vis att det ska bli skönt när det är över ;)
Måste bara skaffa mig en ny hobby *hmm*
Cinderella
Visst ska det bli skönt när det är över, för man blir nog lite fanatisk ibland...
Jo aningen
Sen vill man ju att det ska bli den dagen och sen gå ett tag så att man kan få tänka tillbaka med ett leende på läpparna!
Nu när det börjar närma sig så blir man ju lite fundersam på hur mkt man kommer att komma ihåg av bröllopsdagen, med tanke på hur mkt tid och planerande man lagt ner. Men det är väl helheten man ska se till, en del av det "underbara" m dagen är ju oxå den tid man har lagt ner innan. Det gäller att se till att folk och fotograf fotar mycket!!!
Hej!
Idag har jag beställt en tiara! Kika på www.nixa.se och på accesoarer, tiaror, sen i första bilden man kan klicka upp är det modell T126. Är den fin tycker ni!
twentyfirstofapril
jättefin tiara!! lagom enkel men ändå elegant
twentyfirstofapril,
Tiaran ser jättefin ut
Jag ser också fram emot tiden efter bröllopet Nu när det börjar närma sig börjar jag bli osäker på allt jag planerat.. (förutom m2b
honom känner jag mig säker på efter 10 år tillsammans)
Längtar efter att ha på mig mina nya ringar, byta efternamn, köpa ny brevlåda..
Annars lär det väl inte kännas så annorlunda.. men att vi hör ihop på ett annat sätt, och alla 4 heter samma efternamn
Lillan 72,
Var det du som skulle ha rosa M&M som favours??
Twentyfirstofapril
En jättefin tiara!
2007-03-24
Jajamensan, det var jag som lyckades få rosa m&m's från Australien
Pratade idag med min svägerska som berättade att hennes fotografkompis letar efter ett bröllop att dokumentärfotografer till sin portfolio. Undrade vad det skulle gå lös på för mig, men hon trodde inte det skulle kosta mer är framkallningen eftersom hennes kompis ville på använda bilderna...
Hon ville egentligen oxå ta proträtten men det har jag ju lovat bort till syrran. Grejen är att jag vet vem den här tjejen är och hur OTROLIGT duktig hon är, men vad ska jag säga till syrran för att hon inte ska ta illa upp??
Jag var på Pyttedans med lillan idag:o)) Shit, man blir ju svettig av det!! Men idag har jag fått agera både "planka" och "boll". Ganska kul faktiskt.
Nynnie
Kan inte båda ta porträttfotografier av er?!