Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Tjejer, har vi diskuterat håruppsättningar tidigare? Kan inte komma ihåg det. Hur ska ni fixa håret? Är själv väldig osäker så tacksam för tips.
Ja det känns otroligt att all denna planering snart är över.. men det ska bli sååå mysigt när Dagen är här. Känner mig lite orolig över att jag ska känna mig obekväm i "centrum" i vit klänning (inte alls min stil..) trodde ju aldrig att jag skulle ha brudklänning.. folk (inklusive m2b) kommer bli chockade.. Min mormor har oroligt frågat mamma om jag har köpt svart klänning
2007-03-24
:-d Hade hon kollapsat om du kom i svart? Min mamma hade nog blivit ledsen om jag inte haft vitt.
2007-03-24
Varför ska våra mormödrar oroa sig så?? En svart klänning hade väl varit häftig!! Min farmor försöker övertyga mig om att jag ska ha på mig en brudkrona som har gått i släkten och som för kanske 50 år sen var jättefin, men i dags läge bara ser förfärlig ut. Hur gör man för att inte farmor ska bli ledsen...har bestämt mig för att bara vara ärlig..
Jag ångrar mig lite, att jag inte tittade på klänningar lite tidigare, för då hade jag hunnit beställa min Nixa-klänning i någon färg (kanske inte svart, men..)
Men, men,, gifta oss hoppas jag bara vi ska göra en gång, så då får jag ha väl ha vitt
Min son frågar om jag kommer se ut som Askungen
Lillan
Jag kan inte komma ihåg att vi diskuterat frisyrer förut! Hur ska ni andra ha det?! Är själv inne på en enkel o lite stram uppsättning o så sätta hårsmycken i det (förhoppningsvis) blanka, vackra o släta håret! Å ev en slöja... den kommer nog imorgon, för den var inte med i posten idag...
Jag är själv inne på att ha utsläppt med en massa löshår. Lite uppsatt upptill och med lockar. Ska sen ha ett smalt diadem och lång slöja till det. Har haft svårt att hitta den "perfekta" bilden, så har ni nåt tips så blir jag glad!
Jag ska ha tiara, slöja och lockigt långt löshår. försöker ha det så utsläptt som möjligt men övar för tillfället på att få tillbaka luggpartiet och sidopartierna utan att det ser uppsatt ut eller att hårnålarna syns.. någon som är bra i detta område???
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2084571-1.html
I denna tråden finns det två tjejer som visar sina hår, Dallandra o Tiima, de har båda två den typ av frisyr jag ska ha!