Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lillan 72,
har du haft en bra dag på Bröllopsmässa?? Såg att du skrev att du hade sjuka barn.. så trist, mår de bättre idag??
Idag har vi bara (..?? ) 7 veckor kvar..
Ska ikväll försöka göra listor på vad som är kvar att göra (=kostnad..) om mina barn sover.. varit sjuka en vecka, båda två.. Fy för hostiga nätter
Tjoho! Fyra veckor kvar idag, o jag har hittat skor! Äntligen! De har fått in vårkollektionen nu o där fanns MINA skor med. Ska se om jag kan ta foto på dem o lägga på min sida på svartbrud sen. Lämnade in klänningen också o ska få den uppsydd så längden blir perfekt (den blev ännu finare när vi nålade upp den ) o så får de sätta på tunna axelband, bara för säkerhets skull, vill ju inte den ska kana ner när jag inte har något under (jo, trosor förstås...). Men nån semester har jag ju fortfarande inte fått... Intressant med semestern, för chefens dotter ska gifta sig med en kille på vårt jobb i påsk, han kan väl inte heller få semester då!
O vi hann med så mycket idag! Sambon fick tag på jättefina (krtistrecksrandiga!) byxor till sin frockcoat, o skor köpte han tre par o betalade för ett! Slå det den som kan! Passade på att köpa till barnen också, tre par för ett. Kanon! Var in på cervera som tydligen ska läggas ner (i Borlänge i alla fall) o köpte 12 små portionsformar som tål ugnen o frysen, för halva priset. Perfekt! Var nog det enda jag saknar i mitt kök (förutom en suffléform då, hoppas jag får en när jag fyller år).
Imorgon kväll ska jag göra en blomboll på prov, köpte blommor till den idag (inte alls såna jag ska ha, men ändå!).
Men - när jag skulle in på Panduro dök tjejkompisarna upp! Så jag fick hänga där o kolla på allt möjligt innan de gick, de vet ju inte om att vi ska gifta oss! Hm, de var lite kluriga ändå tjejerna, undrar just om de misstänker nåt... de sa inte ens hejdå... undrar varför...
En tråd med "Bröllopsresa i april" är på gång. Kan inte ni svara mig där, vart ni ska på bröllopsresa? Jag funderar på att gifta mig i april nästa år och är lite nyfiken.
en enkel/strikt "updo" med en tiara
www.familjeliv.se/hem/nynne/galleri.php
HJÄLP!!! Jag är förkyld med lock för örat:o((( Är det någon som har nått tips eller vet hur länge det brukar va så här?? (Läste på fass att det kan hålla i sig 1-3 MÅNADER!!!! Jag är så deppad att jag kan DÖÖÖÖ
Tack Nynnie! Där hittade jag ett alternativ till i min frisyrmapp! Men snälla, säg inte att en förkylning med lock för öronen kan hålla i sig så länge...
min sambo har lock för öronen o hör absolut INGENTING just nu...
Moltas
Vi tar bröllopsresan nästa år istället, så jag behöver nog tips lika mycket som du!
Marskatt
Kolla förslagene som finns på den här sidan. Den med näseril och sedan blåsa mycket funkar faktiskt!!
nastappa.nu/fragor/lock
Ah bra! Då ska han få prova när sötnosarna somnat. Måste ju bli av med eländet!
Marskatt
Har du hört nått om ledigheten än?
2007-03-24
Mina barn har också varit förkylda i en vecka med hosta. Tycker så synd om de på natten när de hostar, men det är lika synd om en själv som får springa upp hela tiden! Är det bara 7 veckor kvar!!! Jag vågar inte räkna just nu för det känns som om det är så mkt kvar att fixa.
Bröllopsmässan var så där tycker jag. Hade kanske tyckt den var bättre om man inte låg så långt fram i planeringen som vi gör. Allt är ju nästan bokat så det var mkt som inte längre var intressant för en annan, men det var kul att se alla klänningarna och konstatera att den klänning jag har valt är absolut finast!! Var ngn annan på bröllopsmässan idag??
Marskatt
Grattis till skoköpet!!