Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Så de är kke nåt för dig Lillan72?
God morgon!
Igår "hakade" min dator upp sig, och gick inte att starta.. Jag fick PANIK
Min sambo skrattade åt mitt beroende, och sa glatt "att den går nog inte att fixa"..
Sen fick han iallafall igång den, tack för det..
Idag ska jag köpa dukar och servetter, vitt och grönt, så klart..
Igår köpte jag 40 ljuslyktor, som ska ha en limegrön ros med vitt "sisaltrassel"(heter det så?) runt i varje, 30 vita blockljus i olika höjder, som ska lindas med silvertråd, med silverpärlor. Sen köpte jag vit/gröna rosblad på IKEA att ev strö på borden.
Hua, nu när det närmar sig, börjar jag tveka, om dukning, färgtema, kläder och allt.. Ååå tänk om det inte blir bra?
Vad tror ni, ska jag ändra på något..
Tror ni det blir för "kalla" färger i dukningen?
Twentyfirstofapril
Oh, vilken bra tråd, såg att det var Cinderella som hade startat den!! Jag gillade Tiimas hår jättemycket så nu har jag nåt att ge till frissan + ngra till bilder.
2007-03-24
Låter som en jättesnygg dukning! Hur stora är ljuslyktorna? Letar själv efter ljuslyktor, så det är därför jag är nyfiken och det lät snyggt det som du ska göra. Jag tror definitivt inte att det blir en "kall" dukning utan det kommer att se snyggt och stiligt ut. Det passar ju med årstiden.
Jag känner igen det där med tvivel, 2007-03-24,
Jag har en axelbandslös klänning och nu börjar jag tvivla på om det var riktigt smart, iofs så hade vi tänkt ha ett sommarbröllop när jag hittade den, men ändrade till mars... Jag kommer att ha en päls på mig utanpå när jag är ute...
Men är det rätt att ha en axelbandslös klänning på en vinterfest?
anNea
Klart man kan ha en axelbandslös i mars!
Idag kom min slöja, den var perfekt! Precis lagom lång o lagom "mycket", tyckte både jag o m2b. Och sonen sa "ooohhhh" som vanligt...
Marskatt
Vad kul!!
Vad är det för slöja?
En ganska kort, går till mitten av ryggen ungefär, ivory med något mörkare kantband, o i två lager. Bara en enkel kam, utan krusiduller på. Känns precis lagom!
Låter jättefint
Mm, passar jättebra till min klänning, som har fin snörning i ryggen som jag gärna visar. Desutom känns det lite mer klätt mer en slöja som hänger ner över axlarna, o jag ville ju inte ha bolero eller liknande över min axelbandslösa klänning.
Hittills har allt verkligen spelat oss i händerna när det gäller inköp, så vi får väl hoppas att resten fixar sig också! M2b köpte t ex 3 par skor o betalade för 1 par förra helgen, så nu har han skor att välja på minsann!
Själv har jag köpt trosor i dag
Jättefina vita, helt plana fram och met spets bak, hur sött som helst!