• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Nynnie

Problemet är väll att min syster lätt blir suuuuuur.... Dessutom känns det lite småtaskigt när det är syrran som betalat klänningen och jhjälpt till att beställa allt från utlandet.

Dessutom kan min syster vara lite "opålitlig" när det gäller passsa tider och dyka upp. Hon får lätt "ont i huvudet". Hon skulle egentligen ta korten i sin studio men så innan jul berättade hon att hon sagt upp den lokalen för det blev så dyrt att ha den när fotandet bara är en hobby. I stället vill hon att vi ska ta korten i hennes vardagsrum (fotoriggat naturligtvis), men varken jag eller min m2b har någon lust eftersom hon röker rätt mycket och vi kommer garanterat att lukta HELA dagen om vi tar korten där. Så det handlar lika mycket om att försöka komma undan detta utan att såra.... ibland är det inte så roligt att planera bröllop....

• Fru Cinderella

Nynnie

Vad tråkigt.. men kan ni inte fota med henne utomhus?! säga att ni inte vill ha bilder inomhus? Måste ju kunna gå o kompromissa på något sätt.

• Nynnie

Suck... Idag har två par som tidigare tackat ja ringt och avbokat Men men det är väl smällar man får ta, känns lite ledsamt när man räknat med dem...

• Fru Cinderella

Nynnie

Nej vad trist!

• 2007-03-24

Lillan 72,
    Såå du fick tag i dina godis-favours, vad roligt!
    Tänk om våra m2b visste vad bra hjälp det är, alla dessa timmar framför datorn, och få hjälp med alla bröllops"problem".
    B

• Fru Cinderella

Ja tänk, de har ingen aning om vilken värld vi spenderar alla våra timmar i här på BT

• 2007-03-24

Skickade förra inlägget lite för snabbt

Bara 6 veckor kvar

• Nynnie

I dag är det exakt en månad kvar för mig .

• Fru Cinderella

76 dagar för oss

• Mica1

1 månad kvar för oss (igår)!!

Sitter med vigselprogram, någon som plöjt igenom psalm boken o har bra psalmer som inte bara handlar om gud och tron utan mer om kärlek??

Var i Danmark på möte i veckan, släpade med mig 80 vita släta stenar från stranden (engagerade alla kollegor i letandet ) som vi ska skriva namnen på och ha som bordsplacerings "kort", blir nog fint till herrgårdens dukning med vitt och mer stilrent. Lyckat möte

Svar på tråden Mars/April brudar!!!