• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

twentyfirstofapril

En sån man lägger i handen med massa hjärtan på tråd som hänger under

Synd bara att jag inte hittat en bild på något som jag exakt är ute efter.. men ja ja, får använda min fantasi lite!

• twentyfirstofapril

Jag har fått hem 4 oasisbollar som jag skulle haft till min bukett. Kanske skulle testa att göra en sån... De är fina.

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Ja faktiskt.. ska ta o börja öva nu när jag får pengar igen

• Mica1

hej tjejer,
    har rest hela veckan med jobbet o imorgon ska jag upp 04.30 o ta mig till Arlanda igen, möte i Zurich över dan, pust, men sen inga fler resor innan bröllopet. I helgen bara 3 veckor kvar, längtar!! O nu börjar verkligen de sista sista förberedelserna o detaljerna ska fixas. Ingen möhippa eller svensexa än, pirrigt... sa precis till min m2b att det nog blir till att lägga sig tidigt på fre

Jag e 28 o min m2b 37. Varit tillsammans i 5 år (diff 2 dar) på vårt bröllop, kul!

Ha det, jag e tillbaka i helgen igen när jag ska börja o detalj planera det sista, kommer nog behöva er hjälp då!

Just det, hann med provuppsättning o provsmink i veckan, så fint, hon gjorde det bara "snabbt" på 1 o en halv timme o jag kände mig så fiiinnnnn, tänk då hur vi kommer o känna oss dagen D!!

/Mica

• twentyfirstofapril

Idag fick vi hem västen jag köpt begagnad genom BT Köp&Sälj. Satt som en smäck på mannen, och precis den rosa ton vi tänkt oss! Man blir så glad när det blir bra!

• påsk

Hej!
    Jag trodde att det bara var vi som skulle gifta oss i april (lite ensamt), men ser nu att det är fler - vad kul! Påskafton är det dags, känns plötsligt lite stressigt.

• Nynnie

Tror det luktar möhippa i helgen....
    Nästa helg jobbar jag och helgen därpå hade de planerat svensexa för min M2b (den blev flyttad till nästa helg) det är bara den här helgen kvar......

• Marskatt

Gah! Kom precis på att jag glömt att ringa o bekräfta antal bitar på tårtan! Bäst att fixa det idag... o så ringa kantorn... har jag heller inte kommit mig för att göra.

• anNea

Jag sitter här alldeles själv. De har just kommit och rövat bort min m2b. Jag ska ha en ensam, lugn hemmakväll och han ska ha kul...

• anNea

Har ni funderat på ytterplagg om det är kallt? Ska ni ha päls eller något annat?

Svar på tråden Mars/April brudar!!!