• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Lillan72

Mica1
    Vilka kollegor du har! Måste varit en syn när du fick alla att hjälpa dig att leta stenar .

2007-03-24
    Det börjar att kännas i magen att det bara är 6 veckor kvar!!!

• marica83

17 dagar kvar innan jag blir Fru:) och om två veckor drar vi till Australien...vi berättade för våra föräldrar i lör om våra planer.

• Saltakatten

Oj, det är snart marica, skönt att komma ifrån vädret här i Sverige va?

Vad sa dina föräldrar? *nyfiken*

Sitter och fixar lite med festprogrammet, det är mycket som ska få plats. Ska börja skriva på presentationen av strax över 100 gäster. Det lär väl ta lite tid... Har dessutom kommit på att det finns minst tre gäster som jag aldrig träffat. Vad skriver man om dem?

• Fru Cinderella

marica83

Australien WOW.. avundsjuk!

Kul att det bara är 17 dagar kvar *tihi*

• anNea

twentyfirstofapril

En riktigt fin tiara. Får jag fråga vad en sådan kostar?

• Fru Cinderella

Själv är jag helt lost angående frisyren.. helt utsläppt eller halvuppsatt, helutsläptt eller halvuppsatt.. *morrar* Varför kan jag ALDRIG bestämma mig!

• Marskatt

Min frisyr blir då i alla fall helt uppsatt... tror inte det blir så snyggt med nåt så spikrakt som mitt hår hängande

• twentyfirstofapril

anNea:
    Den kostar 295:-. Beställer den genom Atelje MB i Vinslöv. Närmsta stället för mig.

• 2007-03-24

Ang frisyrer..
    velar så om hur jag ska ha det
    Ska till min frisör idag för klippning och bestämma frisyr + prova sminkning..
    Vet inte om jag ska ha färgat hår eller ej.. Brukar vanligtvis ha färgat hår (rött), men nu har jag inte gjort något på snart ett år eftersom frissan vill att håret ska vara helt "naturellt" innan.
    Så då känns kanske rött lite för "mycket".
    Får se vad hon säger.. Hon har ganska bestämda åsikter så hon vet säkert vad som blir bra

• Lillan72

2007-03-24
    Hur blev håret och sminkningen? Är du rödhårig nu?

Själv har jag fått en släng av PANIK!! Efter att ha gått igenom min "att göra lista" så blev jag alldeles snurrig i huvudet och vill bara skrika!! Alla stora grejor är fixade, men det är allt smått som måste fixas. Pratade med syrran och hon sa åt mig att inte "lägga ribban så högt", men hur gör man när man vill att allt ska vara perfekt. Plus att om två helger ska jag och M2B vara gudföräldrar vid syrrans sons dop, helgen därpå fyller jag 35 och sen är det inte långt kvar till bröllopet. Det är väl bara en sak att göra och det är....ANDAS!!!
    HUR MÅR NI TJEJER?? Läget under kontroll??

Svar på tråden Mars/April brudar!!!