Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Och för mig som är rätt stor trodde jag drapering skulle bli bäst, men det blev en a-linjeformad slät klännig som satt bäst, med hjälp av torselett. Man måste prova en massa!
Jag såg faktiskt tjockare ut i drapering.. tvådelat hade jag väl kunnat ha.. men drapering var verkligen ett skämt på mig!
_Cinderella_: Åh vad glad jag blir! Då ska jag verkligen prova sjöjungfru idag!!! Tack!
Bens wife
Yeaj! Du bara måste berätta hur det gick sen!
_Cinderella_: kolla bilder på "snälla hjälp mig välja klänning". Fastnade för en Garamaj Camelion, som är lite mer sjöjungfru än man kan se på bilden iofs. Vill gärna höra vad du tycker!
Bens wife
Wow, har visserligen en liten nish för sjöjungfruklänningar men den satt verkligen snyggt på dig! Inget illa ment men mycket bättre än Nixan!
_Cinderella_: Åh tack vad glad jag blir! Kände mig jättefin i den. Har betsämt mig för att köpa den nu. Så har jag två klänningar att gå och kika på hemma...
Hej på er.
Jag är också en Aprilbrud. Har losat 10 kilo i vikt och hittade en klänning som satt som en dröm på mig..Skulle inte heller ha en sådan modell som det blev till slut,man måste prova och prova och prova...men jag har hittat min drömklänning!
Irrepirreplutt
Vad kul
Visst är det en underbar känsla när man äntligen hittat rätt!!
Cinderella..
Skojar du!
Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag kunde vara så fin i en så vacker klänning. Min syster och värdinna var med och när jag fick på mig denna klänning så var det ingen som sa någonting, vi tyckte alla att den var såååå vacker