Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
meili
En sån där bröllopsgästbok som alla skriver ngt snällt (förhoppningsvis )i.
*hihi* En sån som är färdigtryckt eller en som ni liksom ska göra själva? För det går ju att göra en helt vanlig bok och så liksom "dela upp" den så att alla gäster (eller par eller familjer) får varsin sida, och så gör man en tom ruta som de inte får skriva i - och där sätter man ett kort på dem, sen.
Det är rätt fint, tycker jag!
Nynnie - det låter ju hur kuligt som helst juh!
meili
Oj vilken bra idé!! Det måste jag nog fundera på om jag kanske ska göra en sån bok. Framför allt om jag har tid eller inte..Har du nåt tips på både en sån bok och en som är "färdig"?
Lillan72 - Hmmm... Jag vet inte var jag såg det... Men om inte annars finns det säkert en massa folk på pysselforumen som kan tänka sig att göra en åt dig - och då blir den ju helt specialdesignad och allt. :D
Annars har vi snygga "vanliga" gästböcker (med vita blad) på vår bokhandel - och du kan ju enkelt klä om pärmen efteråt om du vill!
Hoppar in i tråden och vill ställa en fråga till TS Cinderella: Jag såg i en annan tråd bilder på din blivande mans kostym som hade en kritstreckrandig kavaj. Jättesnyggt tycker jag, får man vara lite nyfiken och fråga var ni köpt den?
Ansu
*Schhhh*
Vi köpte den på julrean på H&M för 500kr för kavaj och svarta byxor
Åååå.... vilket kap !!! Ibland ska man har tur.
Tack då vet jag, vi är inga märkesfreak så H&M duger gott till oss med. Får ta en koll och se om de har ngn kvar, risken finns väl att de inte har det.
Tack Cinderella.!!
Annars kanske det finns på MQ. Vi köpte kritstrecksrandiga byxor till m2b där för två veckor sen, han säger att de hade en kavaj också... Lite dyrare än HM visserligen (tror det var 700 för byxorna), men ändå!
Marskatt: Tack så mycket för tipset! då har jag ett ställe till att kolla på.