Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Twentyfirstofapril,
Vi råkade ut för precis samma sak, med tvättmaskinen.. Köpte ny för ett par veckor sedan.. Det fanns inte med i budgeten
. Meen, det är faktiskt ganska skönt med ny maskin, fantastisk skillnad med snabbare centrifugering. Nu vill jag ha ny torktumlare också
Cinderella
Såna chocknyheter skulle jag gärna också få! Det är bara att tacka och ta emot!
Lillan72
Jag vet, men det konstiga är att hon alltid vart EMOT bröllopet.. förstår inte vart hon slagit i huvudet bara.. för en månad sen satt hon o försökte prata ur min sambo att gifta sig med mig.. och de vägrade hjälpa till o betala middagen.. men nu så ..jaha.. vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Cinderella
Hon har kanske kommit till insikt att din sambo faktiskt VILL gifta sig med dig och kanske försöker kompensera sina tidigare dumheter med att betala er resa...Grubbla inte för mkt utan bara tacka och ta emot!! Svärmödrar är ett speciellt släkte, min är nog den knepigaste av de alla...Idag fick jag höra att min son skulle nog ha det bättre hemma hos henne än hos mig...
Lillan72
HA det var det värsta.. jo speciella är dom alltid *skrattar* Det är väl bara o passa på medans hon fortfarande har bulan efter smällen kvar ;)
Jag ska ju också vara med i den här tråden, då...! :D
Hejhej, allihop! Artonde april är det dags för mig!
Tjejer, har ni något bra tips på en Gästbok? Det är alltid lättare att leta om man har fått några tips.
meili
Välkommen hit!
Hej!
Jag gifter mig den 3:e mars! Nu är det nära!
Blev hippad igår. Vi började halv 9 och jag kom hem efter 3 på natten, så det var action länge. Riktigt kul!
Lillan72 - tack! Vad för gästbok är du ute efter?
Hade min möhippa igår..
Det var riktigt roligt De kom och hämtade mig kl 14.00, just som jag trodde att det var lungt och att det inte skulle bli nått den dan. Jag fick ta på mig svarta taits, turkos baddräkt och en svart tyllkjol och mitt nit bälte.
Kvällen gick i hårdrockstema eftersom det är det jag lyssnar på (och typ ingen av mina kompisar). Bland annat hade vi introtävling med hårdrocks låtar, alla mot mig. Jag vann med 7 poäng av 10 (tre låtar kunde jag inte men det gjorde ju ingen annan heller . Ostbricka och vin intogs även i samband med detta och alla hade med sig en liten gåva som skulle få mig att minnas kvällen.
Sedan fick jag svida om till lite mer vanliga kläder, de hade gjort en svart tröja som det stod "Here comes the bride" och en svart/vit tiara. Till det hade jag en svart kjol och nätstrumpbyxor.
Så bar det av först på bowling och sedan på middag. Kvällen avslutades med en sväng ut på ett dansställe.