• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Nynnie

Min svärmor ska fixa tronsporten och vi får inte veta vad det är innan :-/

• Saltakatten

Vi beställde faktiskt en veteranbil, en rolls royce. Den kostar lite och jag vet inte om det är värt det Än, vi får se på den stora dagen

• Lillan72

Tänkte att det kanske är dags att ta fram vår lista med datum eftersom det börjar närma sig för en del och kul att se vilka som är först ut i mars.

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick)

Oj, det är ju 5 st som gifter sig i nästa vecka!!! Själv har jag drygt fyra veckor kvar!!

• Marskatt

Gah!!! Var du tvungen att göra så där?! Nu inser man ju att det är bara lite drygt en vecka kvar ju... o pulsen gick genast upp!!!

• Lillan72

Marskatt
    Hi,hi,hi, kunde inte låta bli!!!

• 2007-03-24

Lillan72,
    4 veckor kvar.. Vad har du kvar att fixa??

Marskatt, hur mår du och familjen??
    Här har jag insjuknat med influensa-symtom och hosta, ganska "däckad" igår, något bättre idag. Tur att det finns Alvedon och Ipren

• Marskatt

Nja, idag mår väl familjen lite bättre. Sonen är nästan som vanligt (bara obetydligt tröttare) o ni kan ju tänka er hur en liten kille på snart 4 år beter sig efter att ha suttit helt stilla sen i måndags morse!!! Lillasyster är sig själv i ca en halvtimme, sen piper hon o vill vila igen, men hon äter också. Sambon verkar också mycket bättre, han äter lite, men ser ganska tagen ut. Lilltjejen är nästan bara skinn o ben känns det som... hon är liten o tunn i vanliga fall, o nu har hon gått ner i vikt igen. Nån som sett en tjej på 20 månader som väger under 10 kg?! Då vet ni hur hon ser ut just nu... supersmal... suck, blir mycket välling till mellanmål framöver, för att inte tala om smör o grädde i all mat igen!

Själv mår jag överraskande bra! Hoppas på att jag ska klara mig helt från äcklig kräksjuka...

Nu är festprogrammet snart klart i alla fall, o så sitter jag o tittar på möbler, inredning, kakel o klinker o tapeter på nätet. Skönt att allt går att se där! Vi har ju ett helt hus att fixa...

Ni kan ju tänka er grejen igår - jag fick lämna tre kräksjuka personer o åka ut till bygget, se till att all isolering kom av DHL-bilen o sen fick jag (ensam) släpa ihop allt till en stor hög! Snacka om att jag var helt svettig sen...

• Luscinia

Ok, sent omsider vill jag också vara med i den här tråden...

Vi gifter oss 31 mars, vigseln är i en gammal stenkyrka utanför Stockholm och sen åker vi in till stan för själva festen.

Och, lite information om oss... vi är båda 36 år (jag är 5 dgr äldre än min m2b) och vi träffades för snart 4 år sedan. Gubben har varit gift en gång förut, men för mig är det första gången så han ställer snällt upp på ett kyrkbröllop ändå. Vi har inga barn, men har försökt bli gravida ett tag nu - även om vi har uppehåll just nu när det är så nära till själva bröllopet...

• 2007-03-24

Marskatt,
    Min 6-åring har inte ätit sedan i söndags.. Fick antibiotika igår, har ju hosta och hög feber. Jag kommer vara tvungen att sy in hans byxor till bröllopet... Men nu hoppas jag han piggnar till snart. Han är också liten och "tunn" vanligtvis, väger ca 18kg Nu vågar jag inte ens tänka på att han har gått ner i vikt.. Idag har han i allafall ätit lite rostat bröd (med mycket smör )

• Marskatt

Åh vad kul med en till! Välkommen i gänget!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!