• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Jag har inte lyckats hålla mig frisk,
    bidde sjuk i går :(

• Saltakatten

Tack, meili!

_Cinderella_: hoppas att du blir frisk snart då. Är det influensa eller kräksjuka?

Krya på dig!

• Mica1

saltakatten - superfin, lite lik den jag ska ha så vi har lite lika smak, älskar att den går ner lite som ett V i ryggen, vill visa ryggen hela kvällen

TRIST för alla er som e sjuka, jag gör allt för att undvika det, får se hur det går, igen: KRYA PÅ ER!!

• Fru Cinderella

Saltakatten

Vet faktiskt inte.. vad det är.. influensa tror jag.. fast har inte feber.. känner mig bara riktigt mossig i skallen

• Nynnie

Jag har varit förkyld nu i 3 1/2 vecka. Är det nån här som vet nått man kan gör när det är "halvlock" för öronen och det "knarrar" i det?? Vill inte att det ska knarra på bröllopsdagen.

• Marskatt

Cinderella
    VAa trist! Själv har jag äntligen tagit mig utanför dörren idag. Firade med att köpa lite nya kläder...

Nynnie
    Jag har hört att man ska lägga sig på rygg i t ex soffan o låta huvudet hänga ner över soffkanten, o så ska man hälla i rejält med näsdroppar o ligga kvar så i några minuter. Sen ska väl blåsövningar hjälpa också.

Saltakatten
    Din klänning är jättefin, men varför måste modellerna stå så himla konstigt? Det ser ju helt sjukt ut!!!

• twentyfirstofapril

Idag fick jag kämpa hårt för att motstå lusten att gå till guldsmeden o se om ringarna redan är klara. Har fått datum 5 mars för att komma o se dem innan de ska graveras. Skulle tro att de redan är klara. Får hålla mig lite till!

• Nynnie

Kan ni tänka er!! om två veckor är jag en fru . Min tillkommande är ute på svensexa just nu så jag sitter här i min ensamhet och funderar och funderar....

• 2007-03-24

Marskatt!
    En vecka, hur känns det??
    Lillan 72,
    Vi har 4 veckor kvar..

Massor kvar att fixa Och fortfarande sjuk Nu måste jag och min familj pigga på oss..
    Jag har inte varit så här sjuk på flera år.. men idag har jag varit uppe ur sängen,,, flera gånger
    Nästa år ska jag vaccinera mig, (kanske..)
    Nej, nu "ropar" soffan. Vi "ses"

Svar på tråden Mars/April brudar!!!