Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Får man med en resegarderob? Har inte ens jag tänkt på..
Har hört att de inte ska hänga med plast runt sig att det då är bättre med ett lakan.. sen ska de ju inte hänga heller så de kan bli utdragna eller något sånt.. fast det är nog mer för långvarig förvaring båda mina exempel..
När man har två klåfingriga barn så vågar jag ju inte ta ut den, men den kan ju bli jätte skrynklig. Jag ska nog ringa till Princessa....
Lillan72
Det skadar ju inte ;)
Pratade med Princessa och de sa att klänningen kan hänga kvar till sista veckan och då kan man prova den igen och kanske ånga den lite om man vill. Sen kan man ta ut den dagen innan bröllopet. Skönt att höra tycker jag för jag vet inte annars hur jag skulle ha förvarat den!
Lillan72
Låter ju bra, själv ska jag förvara min hos mamma i hennes STORA klädgarderob
Hur ska ni göra med transport? Vi har hela tiden tänkt att någon i släkten får skjutsa oss eftersom det bara tar 5 min mellan kyrka och festlokal, men nu börjar jag tveka. Kollade upp vad det skulle kosta att åka Limo och det skulle gå på runt 2500:-, känns lite dyrt för 5 min transport...Det får nog kanske bli pappas BMW iallafall
Lillian 72
vi tar en vanlig bil o sen hoppas jag att familjen smyckar den lite utan att vi vet med lite skramlande burkar etc. Men vi har också så kort väg o det kommer o vara mörkt o kallt så vi skippade den biten. Sitter dock o funderar över transporten för gästerna. Då det bara är 5 min så ska vi boka taxi till alla som faktureras oss. Sitter nu o funderar (för att minska alla moment som kan gå fel) om vi ändå ska boka en buss, alla i en o smidigare så sätt. Ca 1000 kr dyrare dock. Melodifestival final i globen e samma kväll vi gifter oss så tänker bara om det strular ngt med taxi bokningen o sen e det svårt för dem o få fram tex den sista bilen som saknas.. hur ska jag göra??
Mica1
Hhmm, jag skulle nog kanske betala 1000 kr extra för att vara på den säkra sidan att gästerna kommer fram i tid.
Nu har ju du inte så långt kvar till dagen "D"!!!
*fnissar lite* Vi ska byta bil med svärfar, så får han ta med sig barnen i vår bil o så tar vi hans (säkert betydligt renare invändigt) mellan frisör, fotograf, kyrka o restaurang.
Vi åker till och från bröllopet i taxi.. eftersom vi har vigsel o fest på samma ställe så behöver vi ingen transport..