Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Marskatt
Att du ens har tid att sitta här och skriva
(Jag är inte morronpigg utan råkade tydligen ställa om klockan av misstag igår kväll. Jag kom på jobbet 20 över 6 och insåg att jag var en timme tidig, försent att gå hem och sova...)
Nynnie
Nja, tid o tid... idag har jag varit ut o jobbat kval övertid i nästan 9 timmar... o igår var vi till Västerås o klippte sonen (min syster), sen var vi på IKEA ett par timmar också. Just nu är det väl studierna som får vila lite... inte så smart kanske, men så är det!
Hur mår alla sjuklingar??? Här mås det bara bra förutom en liten släng av bröllopsnerver. Börjar även att oroa mig lite för en kommande möhippa..men mest av allt är jag nog nervös över att jag ska plåta bilder för morgongåvan på onsdag, "gulp"...
2007-03-24
Kan inte fatta att vi har så "lite" tid kvar till bröllopet
Själv har jag en massa småsaker att fixa, underkläder, beställa blommor, fest- och vigselprogram, boka meny etc..helt plötsligt känns det inte längre som småsaker...Hur ligger du själv till??
Här är vi nu sjuka båda två :(
Usch fy o blä!
Men näää, vad alla blir sjuka!! Vad trist!! Hoppas alla blir krya snart!
Halloj alla sjuklingar
Vi är fortfarande inte friska.. men m2b ska i allafall jobba imorgon. Nu har bara lilltjejen feber, och alla hostar.. Roliga nätter
Lillan72,
Vi har kvar att lämna in klänningen på lite justering,i slutet av denna veckan. Nästa vecka ska vi träffa prästen., och slutgiltigt bestämma menyn med cateringfirman.
Sen ska festprogrammen slutföras, och göra vigselprogrammen.
På Fredag ska vi hämta våra ringar TjoHoo!! (+hämta m2b kostym)
+ en hel del småsaker som också är kvar. Ska göra en lista så inget missas.. Hade mardrömmar när jag hade hög feber om att alla var klara utom jag som missade vigseln.. Hua!
Såå spännande med fotograferingen
Du måste berätta hur det gick!
Usch, vad jag tycker synd om er alla som är sjuka... hoppas verkligen att ni kryar på er ordentligt tills det är dags!
Jag är bara så glad idag... var i Göteborg i helgen och hälsade på min brudtärna som bor där. Hon tog med mig till en liten butik som heter Prickig Katt och där hittade jag MIN tiara!!! Så nu är den beställd i "mina" färger med leverans runt den 20:e.
Hej alla, jag hade min möhippa i helgen!! SÅ KUL!!! Blev total lurad då mina 2 bästa killkompisar kom förbi o kollade om vi skulle gå ut o äta frukost, glatt följde jag med utan att ana att de SÅKLART var med på allt. Sen började en skattjakt via sms meddelanden som slutade med att ALLA 13 nära tjejerna kom rusande. Min kusin från Helsingfors, min vän från köpenhamn, från Göteborg, alla va där, jag va helt paff. Sen en helkul dag med fångarna på fortet, bortgjord o tillslut en helt underbar kväll med bubbelpool, champagne, bastu, behandlingar och middag alla tillsammans. Utgång sist o mycket full somnade jag 04.45
Söndan tillbringade jag i soffan ätandes choklad o dricka Cola o gråtandes i telefon med alla underbara vänner o talade om för alla hur mycket jag älskar dem o att de gjort/planerat så mkt för min skull!!
12 dar kvar nu, totalfokus nu på alla detaljer som e kvar samt middags + vigsel program. Sen e det detta med bordsplacering..
Ha det så bra ikväll!
KRYA PÅ ER ALLA! /Mica
Mica1
Vad roligt att alla dina vänner kom... även de som måste resa en bit. Fångarna på fortet låter jättekul!
Nu är det fem dagar kvar för mig. Är det något som jag glömt att tänka på?????
Nu är jag här stup i kvarten men denna tråd har jag ju missat!
Hej alla! Vi gifter oss 17 mars, det närmar sig med stormsteg.