• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Saltakatten

Påsk:

Oh, ja!

En till. Vad kul!
    Hur har det gått för er i planeringen? Var gifter ni er?
    Vi har haft lite probelm pga att det är påsk men det har löst sig så det kommer nog att bli bra.
    Gifter ni er kyrkligt eller borgerligt?

• Saltakatten

Jag set också fram emot berättelserna om era bröllop!
    Hoppas att allt gick bra för er igår och iförgår!

• Marskatt

Här är i alla fall en nybliven fru! Vi kom hem jättesent igår kväll o idag har jag semester. Håller på att ladda batteriet till min digitalkamera så jag kan få fram bilder på lite förberedelser o sånt, o så hoppas jag att bilderna från vigseln o festen kommer snart (från våra gäster). Känns rätt bra att vara fru! Men det tar nog ett tag innan man vant sig vid nya efternamnet...

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Grattis Marskatt!! Hoppas allt blev som ni tänkt er.
    Hojta till när bilderna är klara för uppvisning!

• Fru Cinderella

Marskatt

Stort grattis till er båda!

• Marskatt

Tackar! Det mesta blev som vi ville, o bättre ändå, så vi känner oss rätt nöjda vill jag påstå. Fotografen var verkligen kanonbra, så gissa om vi sitter i spänd förväntan på de färdiga fotona! Min blomboll blev jättefin (tycker jag själv förstås), bordsdekorationen som jag gjorde av "överblivna" blommor blev också jättebra, o manens corsage var himla fint tills dottern fick tag på blommorna o drog i dem! De höll i alla fall tills vi plåtat... Utomhusbilderna var RIKTIGT roliga att göra! Och jag säger bara... frisyren... suck... Erica visste minsann precis hur jag innerst inne ville ha det, men inte kunde uttrycka! Helt fantastiskt! Och hon gillade mina hårsmycken, så det blev ett antal såna också! För att inte tala om Marina som sminkade mig... vi hade bara träffats en liten stund på torsdagen, men hon träffade verkligen mitt i prick! Jag kände mig så himla fin! Kan bara säga att det verkligen är värt att låta ett proffs fixa både hår o smink! Marina fixade dessutom mina ögonbryn på torsdagen, så gissa om jag har att göra framöver för att fortsätta hålla dem så fina...

• twentyfirstofapril

Grattis marskatt! Låtr som en härlig dag!

Idag är jag själv bara så irriterad. Våra vigselringar skulle vara klara idag för påseende innan de ska graveras. Men guldsmeden själv var sjuk och expediten såg att han inte ens börjat på dem! Snacka om besvikelse, detta är vår stads mest välrennomerade guldsmed och så är de inte ens påbörjade till det datum han lovat! Suck. Och nu åker vi ju till Thailand på lördag så vi kan inte se på tidigast 3 veckor innan vigseln.

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Men man måste ju få bli sjuk?
    Tycker ni låter lite väl hårda mot dem.. ;)

• twentyfirstofapril

Nej nej, alltså han var bara sjuk idag, han har inte varit sjuk innan, det frågade jag. Men ringarna skulle vara klara idag, vi beställde dem den 9 januari, så han borde åtminstone börjat på dem. Låter inte troligt att han skulle svängt ihop dem just idag om han va frisk.

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Jaha, ja då var det mer befogat.. tolkade det som att han vart sjuk länge.. då förstår jag er fullständigt.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!