• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Marskatt

Jag var rätt nöjd med dem kan jag ju säga... o frisören tyckte det var jättekul med någon som hade med sig egna saker som faktiskt fungerade att sätta fast i håret, är tydligen inte så vanligt...

• anNea

Här Är en till nybliven fru! Ja, lycligare kan man nog inte vara än vad vi är nu. Vi hade en helt fantastisk dag. Allt blev helt perfekt! Ja, mycket bättre än vi någinsin kunde hoppats på. Vädret var underbart. Jag frös inte då vi tog utomhusbilderna trots att jag hade axelbandslös klänning.

Innan vigseln hade jag försökt tona håret i den nyans jag ville ha, men köp aldrig Wellas toning. Den gick ur efter två tvättar. Frisören var dock proffsig och ställde sig och färgade mitt hår på bröllopsdagen innan han gjorde uppsättningen och tur var väl det, annars hade jag sett hemsk ut.

Våra brudnäbbar var så söta och på toppenhumör hela kvällen!

Under vigseln kallade prästen min brudgum för Lennart, vilket han inte heter... Ja, det blir ett minne att skratta gott åt.

Lycka till alla ni andra blivande brudar!

• Finlands tjejen

Någon som skall gifta sig denna vecka?
    Börjar ni bli nervösa?

• Fru Cinderella

anNea

Stort grattis.. ni verkar ha haft en underbar dag!

• NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Grattis anNea!! Att prästen kallar brudgummen för fel namn var det roligaste jag hört på länge!

Skönt att ni hade en underbar och kul dag!

• Lillan72

Ett stort grattis till Marskatt & anNea!!!!

Marskatt
    Du såg urtjusig ut!!

Själv har jag blivit hippad i helgen och är SÅÅ glad att det är över . Hade en superbra lördag med närmaste vänninorna.

• Marskatt

Tack Lillan! Det var helt o hållet tjejernas förtjänst att jag blev så fin! Och det var så himla kul att få känna sig så fin också! *dansar leende vidare mot sängen*

• twentyfirstofapril

Grattis alla nygifta!!!! Härligt att allt gått bra!

Själv känner jag mig rätt hängig, har fått blåsor på läpparna o svullna lymfkörtlar i haslen o vi åker till Thailand om bara några dagar! Har köpt Anti på apoteket o ska smörja på, hoppas det hjälper. Känner mig allmänt hängig o sliten. Dags för semester nu!

• meili

Vad det är SVÅRT att låta ringen ligga kvar i sin lilla ask och inte vara där och prova den hela tiden...!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!