Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
hej hej-har varit väldigt lugn för att vara jag inför bröllopet-----nästan blivit nervös pga det.Men inatt had jag en mardröm- inget på bröllopsdagen klaffade allt blev katastrof-hoppas nu bara att det inte blir det
Om 13 dagar är jag fru Och ligger förhoppningsvis på en härlig strand
Det börjar bli pirrigt
Härligt Jädissen! Kom bara ihåg att slappna av o njuta också...
Jag har klistrat en lapp på min bildskärm:
"Slappna av, för guds skull!"
Den var kul!!!
Först och främst, grattis till er som gifte er i helgen!
I lördags blev både jag och gubben kidnappade... kl. 07.30 stormade 20 grabbar in i vårt sovrum med masker för ansiktet och pistoler i händerna och gubben blev helt överraskad. Han trodde ju att det var jag som skulle bli hämtad!
Jag fick vänta ända till 9.00 när det ringde på dörren och där stod en taxichaufför med en lista över vad jag skulle ta med mig. Jag var ju till 98% säker på att dom skulle ta mig, så chocken var inte så stor. Däremot när vi kommer fram till ett flygfält och det står fallskärmsklubben med stora bokstäver framför mig, då trodde jag att det var några andra som hade kidnappat mig... mina vänner vet att jag aldrig skulle hoppa fallskärm! Men, jag behövde inte oroa mig... jag fick nämligen flyga planet själv i en halvtimme!!! Så coolt...
Resten av dagen var jättelugn och mysig med spa, lunch, måla tavla på Medis och besök på favoritkrogen, där jag fick en lektion i att strippa samt självklart visa upp vad jag lärt mig för mina mycket glada tjejkompisar! ... attans, vilken träningsvärk jag har idag, jag förstår varför strippor har så fantastiska kroppar!!!
Nåja, idag är jag en lycklig blivande fru och nu kan jag bara koncentrera mig på bröllopet om några veckor!
NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)
Jag ska nog sätta en sån där lapp i min panna och ha den där de två veckor som är kvar till bröllopet!!
Lillan72: Nej, inte i pannan! Då ser du den ju inte!
Det beror väl på hur ofta man tittar sig i spegeln...
Sant!