• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Luscinia

okej, men om du inte har tid med allt jag nämnde ovan. Lova att du gör det här i alla fall.

Gå ut på balkongen/terassen eller någonstans utomhus (Det här hinner du). Blicka runt dig och sup in våren. Blunda och ta ett djupt andetag ända ner till tårna och säg till dig själv "Det här fixar jag" och gå sen in igen och ta tag i allt..

• Luscinia

_Cinderella_

Tack!
    Ska göra färdigt ett par saker som måste iväg, sen ska jag ta en promenad på lunchen och försöka rensa huvudet.

Sen är det ju måndag också... och det regnar här i Stockholm idag!

• Fru Cinderella

Luscinia

Det kunde vart snö ;)
    Se det positiva i det!

• Marskatt

Lillan72
    Har du fått till ett vigselprogram? Annars kan jag skicka vårt om du lämnar mejladress...

By tha way - här i Ludvika har vi just nu 3 dm nysnö... så byggkillarna kan inte lägga på vårt taktegel, utan nu ska allt invändigt göras först istället + elen! Och vi som trodde vi hade en vecka till på oss att bestämma var vi ska ha alla uttag... (till el, tele, larm, regleringen av golvvärmen, optokabel för framtida bruk och centraldammsugaren, plus att jag säkert glömt nåt)

• Luscinia

_Cinderella_

Nu snöar det!!!

Marskatt

Åh, jag lider med er... visst är det lite som att man inte vet om man ska skratta eller gråta?!

• Fru Cinderella

Luscinia
    Du kan nog andas lugnt.. det är bara lite aprilväder som spökar ;)

• Luscinia

_Cinderella_
    Jamen, kan inte aprilvädret vänta till april!

• Fru Cinderella

Luscinia

Njaee.. du vet hur april är.. kommer så oväntat som en blixt från ovan fast det egentligen är hagel och i helt fel månad

• Luscinia

Mrs. 170307

Vad underbart, stort grattis!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!