• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Marskatt

Tack! Klart jag ställer upp med det jag kan, vilket i det här fallet råkar vara glada tillrop!

O vad beträffar barnvagnen så har jag en hel lista att ringa upp om jag inte får den såld... så populär var den minsann! Det borde jag egentligen meddela barnvagnstillverkarna, att folk hellre vill ha en enfärgad, klassisk barnvagn än en rutig i årets färger!

Vad kul att alla "trycksaker" snart är klara! Vad duktiga ni är som fixar o donar!

• aprilbrud2007

Hallå allihopa!!

Vet inte om någon minns mig men jag minns er!! :D Vi har precis flyttat och inte haft bredband på fleeera veckor *grr* Men nu är vi uppkopplade igen!

Snaaaart är det vår månad!! TÄNK! Snart blir vi fruar! (finns det killar här inne?) ;)

Nu är det nedräkning som gäller...den 14 april slår det till för oss! Nu ska jag försöka titta in här lite oftare

Ciao alla blivande vår-brudar!

• Luscinia

Hej tjejer!

Det är så kul att höra att det verkar gå så bra för er som ska gifta er i helgen och hoppas att allt ni skrev ut igår kväll blev kanonfint!!! ... själv ska jag försöka fixa allt sånt nu i helgen inför min tur nästa helg...

Ikväll ska vi iväg och träffa prästen, vilket ska bli jättekul. Han kom till "min" kyrka precis efter jag hade konfirmerat mig och jag var då väldigt aktiv inom kyrkan med andra konfirmander, körer, kyrkans ungdom och som ledare för miniorer&juniorer och då tillsammans med den här prästen. Han begravde också min pappa för 7½ år sedan i samma kyrka, så det ska bli väldigt speciellt att han viger oss.

Det enda jag är nervös för är att han inte godkänner psalmerna som vi vill ha. Vi vill ha dom nyskrivna texterna till Den blomstertid samt I denna ljuva sommartid. Är det någon annat som har/haft dom och har bra argument för att få dom så får du gärna tipsa mig!

• 2007-03-24

Hej, hej!
    Inatt var det vår tur att vara uppe till 2.30.. Skrivarkrångel, men m2b fixade det till slut. Så det blir att fästa ihop festprogrammen ikväll/natt(?).. Sen börjar det kännas lite lugnare med allt fixande. Ska försöka hinna klart med det mesta inklusive packning till hotellet så vi bara har dukningen kvar imorgon.
    Imorgon fyller m2b 40 år!!
    Då är hela familjen lediga så vi hinner äta en mysig frukost tillsammans, sen hinns det kanske inte med så mycket firande, men det tar vi igen på LÖRDAGEN
    Vi ses!

• Fru Cinderella

aprilbrud2007

Jag minns

Välkommen hem!

• Fru Cinderella

YEAJ!

Fick precis reda på att min klänning är färdig!! *myser*

Hoppas jag kan åka o hämta den i dag.. måste kolla med mamsen om hon har tid (Ska förvara den hos henne)

• Luscinia

Prästen ringde precis för att bekräfta att vi ska ses ikväll och berättade också att värmen i kyrkan är trasig - det är just nu knappt 10 grader inne i kyrkan!

... hoppas det är fixat till nästa lördag... ... annars blir det att rekommendera mamelucker till alla gäster!

• Lillan72

2007-03-24
    Stackars er med skrivarkrångel! Här skrivs det festprogram för fulla muggar. Det är inte kul att skriva ut när man bara har en bläckstråleskrivare hemma, men sakta men säkert. Har lugnat ner mig lite grann eftersom vi inte behöver duka och fixa. Jag behöver bara åka och lämna min låda med grejor imorgon så fixa de allt. Fast som det "control freak" man är så hade jag nog innerst inne velat vara där när de dukar och basa lite över de .

• Fru Cinderella

Nu åker jag o mamma om tio minuter

Ska ÄNTLIGEN få testa hela brudutstyrseln tillsammans.. hoppas det blir lika fint som i mitt huvud

• Luscinia

Lycka till, _Cinderella_!

Du ska se att det kommer till och med vara snyggare än i ditt huvud!!!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!