• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Det bidde det också.. wow!! Är helt tagen!

• Mrs. 170307

_Cinderella_: Vänta bara tills du står där på morgonen på Dagen D! Då blir det ännu bättre!

• Fru Cinderella

Mrs. 170307

Jo jag vet.. bara 5 veckor kvar nu!!
    *myser*

• 2007-03-24

Lillan72,
    oj,oj vilka snygga naglar jag har nu
    har aldrig fixat naglarna förr, men detta var värt pengarna
    Nackdelen är att nu kan jag inte göra någonting nästan, fick knappt på mig bältet i bilen. Är livrädd att någon ska gå av. Men jag får ringa henne på lördag om någon lossat.
    Var till kyrkan och tittade lite idag, då kände jag att det blev lite för "verkligt".. Blev nästan tårögd, hur ska det då bli på lördag??

• aprilbrud2007

_Cinderella_

Vad fint av dig att minnas mig! ;)

Det skrivs ju så mycket här inne, hur ska jag hinna läsa ikapp allt?? Jaja, det löser sig nog... :)

• 2007-03-24

Jaha, så var klockan 2 ikväll igen.. men nu känns det som jag har kontroll över det jag kan just nu. Imorgonkväll ska jag lägga mig tidigare God natt!

• Lillan72

Du är inte ensam om att hålla på till 02.00 här blev det tom 02.35... Skönt att veta att man inte är ensam om att kämpa på Är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men nu är det mesta klart. Måste vara tokig som ens sitter och skriver det här..nu måste jag sova så man får lite skönhetssömn...sovgott!!!

• Mrs. 170307

Eftersom vi snart åker på på vår minibröllopsresa försvinner jag snart för några dagar!!

Men: lycka till alla ni som gifter er i morgon! Det kommer att bli helt underbart!!! Och kom ihåg att skratta åt det som går snett!

• 2007-03-24

Lillan72,
    Ja så var det morgon igen. Morgonpigga barn väcker mamma och pappa vid 6-tiden
    Nu ska jag göra en mysig frukost och sen väcka m2b, som fick lite mer sovmorgon eftersom han fyller 40-år idag
    Mrs. 170307 ,
    Vad härligt att åka bort
    Har tittat på era bilder och hoppas att vi kommer se lika lyckliga ut på våra imorgon

IMORGON SKA JAG GIFTA MIG!! ÄNTLIGEN

• Lillan72

2007-03-24
    Här är man också vaken pga av morgonpigga barn. Fick precis reda på att några släktingar till M2B från Tyskland ska komma och hälsa på nu på förmiddagen..PANIK...det är kaos här så jag har försökt att snabbt röja upp lite, men va ska man göra...Det får nog se ut som det gör. Själv har jag inte kommit till "hurra" stadiet att jag gifter mig imorgon, måste nog vakna först . Hoppas att ni får en superbra 40-års dag!!! Och......vi ska ju GIFTA oss imorgon!!! Kan du fatta??!!!!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!