Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jo, visst finns det många som är dyrare, men hon menade att våra var dyra i förhållande till vad hon betalt för sina. Jaja, jag vet inte. Kolla i tråden här om ni vill.
www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m2200548.html
twentyfirstofapril
Ja du bra fråga.. kanske skiljer endel på smed och märke också
www.familjeliv.se/hem/nananas/galleri.php%F6llop
Så här ser de ut!
Om det inte funkar skriv användarid Nananas o lösen bröllop
Jo då det fungerade guld.. jättefin ring för övrigt!
Hur har det gått för alla nygifta fruar den här helgen och hur går det för er andra som har det framför er??? Själv har jag tagit mig ur min depression och tycker att det faktiskt är riktigt skönt att allt planerande är över, men tänker ändå ha koll på hur det går för er andra i den här tråden. Trodde att jag skulle ledsna på BT efter att man gift sig, men det är fortfarande kul att se vad som händer här .
Lillan72:
Jotack, nu är det drygt 3 veckor kvar o jag börjar bli rejält nervös. Vet inte över vad egentligen, men det bara känns i hela kroppen. Fladdrar liksom!! Mest nervös över småsaker, som att inte hinna få ihop vigselprog o festprog o bordsplacering.
Jag hade som mål att allt skulle vara klart en vecka innan, och det gick ju INTE alls som planerat . Jag var klar med festprogr. på onsdag natt.. Jag tror att det hör till att man ska stressa lite för det är då iallafall jag presterar bäst.
vi har fyra veckor kvar nu, o har vl hyfsatd koll på det mesta. men vi har precis kommit på en ny sak att klura på. om vi ska ha musik vid vigselceremonin eller inte, o i så fall vad för musik. eftersom vi gifter oss borgerligt i italien är det inte helt lätt att veta hur ceremonin är upplagd o hur bra musiken kommer att höras med en liten anläggning etc...
Nu har vi äntligen kommit fram till vad vi vill göra på bröllopsresan.. känns jätteskönt!!
Det blir en lyxkryssning till Visby och Tallin med middagar, spa och lite party