Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
2007-03-24
Men så kul
Äsch Let's dance kan du ju banda!!
Nää ni, jag tror de luras med mig Nu har jag väntat 50 minuter och ingen har kommit.. kul, kul..
Men väskan är ju packad så nu är det bara att vänta.. Undrar hur länge? Men mina väninnor tycker nog det är jättekul och skratar gott åt mig som sitter här och väntar. Ja det är ju bara att vänta och se, dom kommer säkert imorgon Nåja, då hinner jag raka benen(ifall det blir något badande på hippan) OCH se Let´s dance ikväll
Imorron smäller det ... Vet inte hur mina nerver kommer att arta sig men det lär ju visa sig.....
Lycka till ni andra som oxå gifter er i helgen!!
Vad kul Nynnie, känns det som du har allt klart? Lycka till imorgon! Det kommer säkert bli en jättehärlig dag
Nynnie
Ta tillfället i akt att slappna av o bara njuta av dagen! Stora kramen från Marskatten!
Undrar när de kommer?? Kanske nästa helg.. Nä, min m2b säger att jag bara ska vänta så de kommer nog idag, han vet nog vad som ska hända
Hoppas ni som gifter er idag får en fantastisk dag!! Här är det i alla fall väldigt vackert väder, hoppas det håller i sig 14 dagar, för det är bara så kort tid kvar, eller hur Lillan 72
2007-03-24
Mysko att de inte kom i går.. får hoppas på ikväll då, de kanske kom på att Let's dance var på TV ;)
2007-03-24
Hur gick det igår?? Kom de och hämtade dig? Igår kidnappade de min sambo och han kommer inte hem förrän i eftermiddag. Måste erkänna att jag är lite orolig, men jag hoppas att han har haft kul. Undrar bara i vilket skick han kommer att vara i när han kommer hem....
Halloj
Idag är jag lite, lite trött kan jag erkänna
De kom till slut igår vid 11-tiden. Jag har ju ett otroligt kontrollbehov så därför lurade de mig med vilken dag det skulle bli osv. Jag hade till en början svårt att slappna av (eftersom jag inte alls visste vad som skulle hända..) men de var så snälla. Böjade med ridlektion på islandshäst (red senast när jag var 12 år) sen fick jag laga lunch nere i centrum på stormkök (var tidigare scoutledare)och bjuda på. Efter det åkte vi till relaxavdelningen i badhuset och bubblade osv. Sen en jättegod middag på en Italiensk restaurang och avslutade med att dansa till klockan var 2. Sen taxi hem och i säng kl 3.
Jättekul är så glad att de ordnat allt detta!
2007-03-24
Lät som en fantastisk dag/kväll.. riktigt kul.. undrar när min blir av.. om jag nu får någon!