Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Ko på isen? Den var ny!
Marskatt! Ett stort GRATTIS till er ! Låter som det blev en härlig dag. Skönt att höra att du tycker frisör och sminkning var värt pengarna. Sitter just nu och mår lite "dåligt" över hur mycket pengar jag kommer spendera på mig själv.. men det är ju bara en gång
Hoppas bara m2b tycker det är värt det.. Han såg inte någon skillnad när jag gjort provsminkningen, fast än jag tyckte det blev jättebra.. Undrar om det betyder att jag är så snygg helt naturell (Tror inte det..
)
Jag ska oxå gifta mig i April .. på påskafton. tänkte jag skriver en rad hur mår allihopa?
2007-03-24
Ja min man såg då garanterat skillnad! Redan när jag varit på konsultationen o fått brynen plockade var han entusiastisk! Så gissa hur nöjd han var dagen B... Nu hoppas jag att jag lyckats spara bilderna i jpeg-format - hade problem innan o fick dem bara i nåt annat konstigt format som inte gick att ha i mitt galleri på Gamman. Håll ett par tummar nu!
Nu börjar jag få fason på lite bilder i alla fall. Snart finns de här:
home.gamman.se/bodilfredrik
Marskatt
Så otroligt fin du va i håret på den dig..
är lite själv inne på att ha de så där fräckt på sidan, sk anog ta med din bild till frisören + lite andra så hon får en id'e om hur jag vill ha de. så - TACK!
Ta gärna med den du! Min frisör var riktigt nöjd med sig själv kan jag ju säga! Behöver du några hårsmycken att sätta i får du väl höra av dig med önskemål om färg...
Marskatt: Vad är det du har i håret? Det ser ju jättesnyggt ut!!
Ok, nu såg jag att du också lagt upp bilder på dina hårsmycken.