Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
meili: Instämmer med _Cinderella_. Vi har också ca. 20 min med solosånger och allt - och på engelska.
Jag fick jättemycket inspiration av sångtexter, faktiskt. Jag fastnade för en mening och den byggde jag in, liksom, och sådana grejor.
Hej hopp! En snabb hälsning från ett (som vanligt) blåsigt Frösön o Offerdal! Vi träffade prästen o fotografen idag, o de verkar bra båda två. Har betalat tårtan också, så behöver vi inte bry oss mer om det. Tjejen som ska leverera den visade det sig att jag känner sen förut - trevligt! Lite trassel med Gamla Teatern däremot. Hon som bokat in oss o grejat o haft sig har tydligen slutat där, o det sa hon ingenting om när vi pratade med henne förra veckan. Nu har vi en ny kontakt där, så allt ordnar sig säkert i alla fall. De verkar ha lite problem med att förstå vad "allergisk mot fisk" och "vegetarian" betyder så vi får ta ett snack till o reda ut menyn ordentligt bara. Floristen ringde i em... blommorna de beställt åt mig kom tydligen idag, men det är fel sorts rosor... Suck! Så nu ska de försöka få tag på rätt rosor åt mig, o så får jag hämta blommorna på fredag istället. Hoppas det fixar sig, för den sort jag valt från början hade en lite annan lila färg än den de fått hem... annars får jag väl ställa mig där o välja om blommor då utifrån vad de har för något hemma helt enkelt. Det ordnar sig säkert! Vigselprogrammen har jag i alla fall precis skrivit ut, så nu är de klara. Festprogrammen skriver vi ut imorgon när vi tjafsat klart om menyn.
Ha det bäst tjejer! Kram på er!
Marskatt!
Såå nära nu är lite avundsjuk, tycker det är lite jobbig väntan just nu de sista veckorna.. Men har en hel del kvar att fixa så det tur att jag har dessa 3 veckor.
Ni kommer säkert få en underbar dag
Lillan72, hur gick det igår??
Själv fick jag hem mina och m2b:s ringar igår. Känner mig inte helt nöjd.. :-O Tycker att min förlovningsring är lite för bred mot vigselringen... När jag provade ut ringen var den i vit guld, och inte helt rätt storlek osv och detta blev inte riktigt som jag tänkt mig..
M2b säger att jag ska köpa en ny smalare slät ring, men jag har ju haft min ring i 7 år, så jag vet inte om jag vill byta ut den. Samtidigt är vigselringen precis så fin som jag tänkt mig,, problemet är ju bara att jag inte tycker att de passar ihop.
Men nu behåller jag dem så här, och känner jag att ringarna ser för breda ut efter vigseln så köper jag en ny, kanske..
Hur skulle ni gjort??
2007-03-24
Du behöver ju kanske inte köpa en helt ny ring, men du kan ju använda guldet till o göra en ny.. alternativt smala av den bara.. jag skulle i alla fall försökt behålla den egentliga vigselringen i någon form.
_cinderella_
Ja, vigselringen ska jag ha som jag tänkt, den är jättefin. Och det kanske bara är ovanan att se så "mycket guld och glitter" som stör..
Provar ringarna igen
*ler* ja kan ju vara ovanan.. men tycker du inte om den så blir det ju svårt..
2007-03-24: Jag tycker _Cinderellas_ förslag var bra: om du inte är riktigt nöjd kan du ju smälta förlovningsringen och göra om den till en smalare version. Då är det ju fortfarande DIN förlovningsring - men med ett annat utseende.
Jag skulle nog inte "bara" kunna byta ut min förlovningsring mot en helt ny. Jag menar, det är ju förlovningsringen...
Nu har jag fotat min morgongåva och det var faktiskt så kul som alla andra sagt att det är!!! I början kände jag mig lite obekväm att bara sitta där i underkläder, men det släppte efter ett tag. Tjejen som fotade mig var superbra och jag kände mig verkligen fin, trots celluliter och fläskiga lår Jag tror att korten blir jättefina och framför allt smakfulla och sensuella
Men guuud va svårt det är att inte berätta för min sambo!!!
Lillan72
Vad kul!
Ska fota min i nästa vecka tror jag.. fast det blir med en kompis!