• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Jag är 23 och min sambo 24 (I år)

• twentyfirstofapril

hej!
    Idag fick jag lite grejer jag beställt från Panduro till min bukett. men nu börjar jag få kalla fötter när det gäller att göra buketten själv, tror ni det är dyrt att skicka tebax grejerna? Eller svårt? Har faktiskt aldrig returnerat något innan. Måste man säga varför man inte vill ha prylarna?

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Varför tvekar du ang. att göra buketten själv?

• twentyfirstofapril

Jo, men alltså när jag såg de små oasisbollarna så kände jag att det här går aldrig vägen, krävs nog ett proffs Den var ju pytteliten! Och så blev det inte rätt ståltråd från Panduro, och jag pallar inte beställa nytt...

• 2007-03-24

Lillan 72,
    Tråkigt med underkläderna..

Frisyren är svår att beskriva, men det blir uppsatt , stramt bakåtdraget på sidorna, men högre bak, med fastnålade lockar + små blommor och slingrande hjärtan på tråd bland lockarna. Ni förstår precis va,,

Twentyfirstofapril,
    Jag är 33 år och m2b fyller 40 dagen före bröllopet.

Jag har idag pratat med vår präst.Vi kommer träffa honom 2 veckor innan, är det sent? Får se till att få klart festprogrammet denna vecka, så bara vigselprogrammet är kvar.

• twentyfirstofapril

Behöver tips o råd!
    Mannen ska ha väst i rosa ton. Troligen frockcoat i en mörkare gråbrokad eller mörkgrått. Ska vi ha en rosa plastrong eller kanske en lite mörkt silvergrå? Jag tror själv mörkt silvergrå eller grå kan bli snyggt!

• Morgans brud!

tror också det kan bli bäst-rosa kan ibland bli förmycket

• Fru Cinderella

Har precis bestämt mig för o ha en blomboll som bukett! Vad kul o rätt det kändes!

Nu måste jag öva *huga*

• twentyfirstofapril

_Cinderella_:
    Ska det vara en sån du håller i handen eller en som hänger? Det är lika fint vilket som tycker jag.

• Marskatt

Vad kul Cinderella! Jag har ju bestämt mig för en boll i snöre o beställde blommor förra fredagen. Känns jättebra!

Förresten - jag har skrivit under med mitt nya efternamn för första gången! Vi ska beställa arbetskläder, o eftersom det tar så lång tid innan kläderna kommer o vi gifter oss om drygt 2 veckor fick det bli det nya namnet! Hm... snyggt skrivet blev det ju inte, tror jag får ta o öva...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!