Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Kul Marskatt, det är ju snart dags för er. Vad har ni tänkt i resväg då, budget, hur länge? Kanske kan komma på ngt tips.
Ingen resa just nu i alla fall. M2b ska ändå vara utomlands till o från nästan hela våren... får väl räkna den årliga resan till Elitloppet som bröllopsresa! Nej, skämt åsido, vi tar det till vår ettårsdag istället, så har vi nåt att se fram emot då med. Vårt hus kommer nästa vecka, så vi har nog att göra ändå!
Det är därför vi i alla fall kostar på oss en minisvit på bröllopsnatten - fast... jag fick precis höra att min syster o hennes man ska bo på samma hotell! o i en minisvit de med!
Nu har jag varit och hämtat min vigselring och den är SÅÅÅ fin!! Vet inte hur jag ska kunna låta bli sätta på mig den...
Mica1
Har faktiskt inte tänkt på det där med presenter till de som hjälper till, så tack för påminnelsen!! Vet inte riktigt vad man skulle kunna ge de, ska fundera lite...
jag har köpt berlocker på hängen, hjärtan till min mamma, systrar och tärna - tänkte säga ngt i stil med att även om mitt hjärta nu tillhör min m2b så är de fortfarande en del av mitt hjärta med såklart - eller liknande. Men sen har vi nga killkompisar som gör olika saker, vad ska man ge dem????
Lillan72:
Ingen bild på underverket?
Mica1:
Ingen av killarna som snusar? Finns ju snygga snusdosor i typ silverplätering, som kan graveras.
Twentyfirstofapril
Nej, börjar fundera på om jag kanske ska ta mig tiden att snickra ihop en bröllopssida, men har bara inte hunnit ännu. Kan kanske försöka beskriva ringen, den är i vitt guld med 7 st prinsesslipade diamanter. Enkelt och snyggt!! Passar jättebra ihop med min förlovningsring som är i vitt guld med en en diamant. Det glittrar precis så där lagom mycket!
Lillan72:
Åh, princesser, det är min favorit! De är finast tycker jag. Jag har 10 st i min som just nu tillverkas, men stenarna hade jag i en gammal ring. Längtar så tills jag får den.
Visst är det fint m prinsessslipning!!
Jag tog även med mig syrran till vår kyrka idag för att se om det är kallt i kyrkan eller inte med tanke på att mina brudnäbbar kommer att ha ganska så tunna klänningar. Vill inte ha tre frusna ungar som har svårt att stå still...men det var faktiskt riktigt varmt i kyrkan. När man var där i kyrkan så insåg jag att man blir lite insnöad i all planering och glömmer att man faktiskt ska GIFTA sig...häftig känsla!!
Ja, det känns verkligen helt abstrakt ibland. All planering bara döljer det vi ska till, altaret! Eller hur vi nu gifter oss, alla ska ju inte till kyrkan förstås!