Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lillan72
Det är ju en "vanlig" låt, men går alldeles utmärkt att dansa vals till. Den finns inspelad med Cajsa-Stina Åkerström o Åsa Jinder t ex.
Vi hade tänkt ha "Nothing else matters" som "vals". Men det är svårt med det där.... Det finns ju en del kärlekssånger att välja på.
Måste bara få dela med mig av ett underbart skojjigt mail jag fick av min storebror igår. Han ska vara toastmaster på bröllopet och snäll som jag är (läs kontrollbehov) har jag skickat honom en "manual" för hur det ska gå till. Detta fick jag till svar :oD
-------------------
Kära lillasyster ( skall läsas med ironi och med en skarpsinnig högdragenhet)
Du skola icke oroa dig för hur jag kommer att sköta mina åtaganden, ehuru
må vara att jag är en förutom formfulländad och intelligent bror också har
utfört detta förtroendeuppdrag tidigare vid ett flertal tillfällen. Du
skola ej heller oroa dig över konsumtionen av rusdrycker ety jag har läst
bibeln där det står att man endast skall avnjuta rusdrycker i syfte att
det skall skänka en glädje och vederkvickelse.
Jag är helt övertygad om att vi (läs jag)kommer att lösa anordningen av
talen.
Jag tackar dock för din förnämliga manual och har även anmält dig till tv
programmet "bröllop" som går på femman, där man får följa en och annan
neurotisk blivade fru och hennes planering inför bröllopet:)
Nynnie
Haha! vilken rolig bror du har! humor!
Nynnie
Vilken kul bror du har!! Jag har också fått pikar från min syster som ska vara toastmadame att jag inte ska oroa mig, men är man ett control freak så är man
, men jag har inte gått så långt (ännu...) att jag har skickat en manual
Idag har jag prickat av ännu en punkt på listan, nämligen fixa solist. Har en arbetskamrat som jobbar som sångerska både på bröllop o lite musikaler o sånt. Hon både kunde o ville sjunga våra två låtar för 500 spänn. Känns bra att ha det fixat!!
hej alla tjejer!
sitter och är på dåligt humör... jag är hemma med vård av barn, min pojke har feber och allmänt grinig :( dessutom går jag och vricka foten idag aj. hoppas det går över fort. det är ju bara 5 veckor kvar....
aldrig får man va glad länge...nu e jag skitsur, blev inte beviljad semester den 8 juni, då min lillasyrra tar studenten. F*n, hon kommer att bli jätteledsen om jag inte kan vara med, är hennes favorit liksom....
stackars er tjejer! hoppas det löser sej med allt! *styrkekramar*
duvan8 & twentyfirstofapril
Stackars er!! Hoppas att de ordnar sig för er båda.
twentyfirstofapril
Kan kanske pigga upp dig med att berätta att min solist kostar 1100:- mer än din så du har gjort ett kap! Jag är ändå jättenöjd för då får jag en tjej som sjunger jättebra + att pianisten ingår i priset. Ännu en sak att bocka av på "att göra listan"