• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • anNea

Vi gjorde våra kort själva. Jag köpte ett genomskinnligt cremefärgat tyg som jag klippte och klistrade över hela kortet, insida och utsida och ett grönt rosettband runt om kortet. I varje kort finns en lila och grön sidenros som kostade 3 kr styck på pandoro. Total kostnad för korten blev 14 kr styck. Är rätt nöjd med resultatet.

På lördag är sista dag för OSA. Det är bara två som inte hört av sig än, och alla har hittills tackat JA! bortsett från att några valt att lämna barnen hos barnvakt.

Idag har jag beställt brudbukett hos blomsterhandeln. Det blev exakt den här:

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund%20brudbukett&p3=Vendela%20rosor,%20lila%20lisianthus,%20och%20silver%20gröna%20blad

• Fru Cinderella

AnNea

Vilken läcker kombination av färger.. riktigt bra val!

• Marskatt

anNea
    Jättefin bukett! Tyckte verkligen om kombinationen av färger och blommor! Tummen upp!

Själv ska jag försöka hinna in på underklädesbutiken vi har i stan på måndag. De rear ut hela sortimentet eftersom de ska flytta till en annan lokal. Hoppas de har snygga o "osynliga" trosor... Behå tänkte jag skippa!

• Nettisens

Åhh jag är ju marsbrud så jag passar ju in här jag med!
    /vinkar till alla här!

6:e mars gifter vi oss.

Måste fixa inbjudningskort...nuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    Ångest!
    Har inte en susning om hur och vad.
    Min karl vill vi ska göra dem själva...Ugh!

• babino

aprilbrud 2007
    haha självklart!

• brud21/4

Jippi....jag har hittat min tråd!

har länge letat efter någonstans att skriva.
    21 april smäller det för mig o min m2b.

och självklart hoppas jag som alla andra att de ska va strålande solsken och vår i luften. planen e ju att gifta sig utomhus!

• bridesmaid

Det är en fördel med att åka till sydligare nejder och gifta sig - oddsen för varmt och fint väder ökar markant!

• brud21/4

bridesmaid:

alldeles riktigt! bor strax sönder om Lund, tycker det räknas som "söder ut"

• Nynnie

Nu är allt gjort...(utom att lämna klänningen på pressning).
    Satt och funderade över vad man ska göra av all sin tid när allt detta är förbi? Fattar ni hur mycke tid vi kommer att ha över? Då kanske man ska ta igen allt socialt liv man missat under tiden man varit i en cocong...
    Det är nästan som om man får ångest när man tänker på det. Man kanske ska gifta om sig sen så man får göra allt en gång till?

• Marskatt

Nynnie
    Behöver man lämna klänningen på pressning? Då kanske jag måste ta kontakt med ett sånt ställe redan nu för att kolla att de hinner fixa det veckan innan... vore ju inte så kul att fixa det här hemma o så ta med klänningen i bilen o den lir "ful" igen... Suck! En sak till att lägga till listan då...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!