• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Lillan72

Skrev fel "äkta mansexa" skulle det ju vara...är nog lite trött..

• Marskatt

Jo, det ska faktiskt bli intressant att se om grabbarna hittar på nåt i efterhand... själv har jag inte just några kompisar, så jag är inte det minsta orolig för egen del. Hade däremot gärna haft en tjejdag med min syster o gått på spa eller nåt, men tvivlar på att hon har tid... Fick ju boka upp henne nästan ett halvår i förväg för att över huvud taget få med henne på vårt bröllop, o då är det ändå mitt i vintern. Suck... en grymt upptagen tjej är hon...

• Lillan72

Kan du inte hinta lite fint till henne att du skulle vilja ha en tjejdag med henne? Vem vet, hon kanske nappar?
    Själv oroar jag mig inte så mkt ännu, men misstänker starkt att min systeryster håller på och fixar något trots att jag sagt att det INTE är nödvändigt. OM det blir ngt så vill jag bara att alla ska ha kul tillsammans.

• Saltakatten

Huh, är lite orolig för min egen möhippa faktiskt.
    Skulle någon av min blivandes kompisar få för sig att göra något dumt (tex hyra en strippa) så skulle jag bli vansinning! Hoppas att de känner oss tillräckligt för att veta att varken han ller jag skulle uppskatta något sånt.

Själv hatar jag att klä ut mig och vill absolut inte springa runt på stan och göra bort mig.
    Min tärna vet detta och hon lovade att allt hon skulle planera skulle jag gilla. Nu är problemet att några andra gäster "kört över" min tärna och planerat en möhippa utan henne. Det gör mig lite orolig...

• Lillan72

Saltakatten
    Precis vad jag är orolig för!! Det skulle inte förvåna mig om killarna fixar en strippa. Jag hoppas att de har blivit så pass vuxna att det gör ngt kul istället, men det har de nog inte..

Hoppas att din möhippa blir kul!!!

• Marskatt

Jag hade nästan trott att hon skulle hitta på nåt sånt, för hon pratade en hel del om ett presentkort hon fått på ett dagspa i närheten av där hon bor, o att hon funderade på vem hon skulle ta med sig, för det är ju inte så roligt att gå själv. Jag sa då att det skulle ju va himla trevligt! Men det verkar inte bli så... Jag vet att hon har fullbokat varje helg nu fram till i slutet på april...

• Lillan72

Markatt
    Hon kanske bara låtsas vara fullbokad och kommer att överraska dig någon helg, man vet aldrig .

• Marskatt

Nej, hon är fullbokad. Jag såg listan på hennes kylskåp sist vi var dit. Hon är musiker o hårt bokad i förväg... Nå ja, vi har ändå glidit ifrån varandra de senaste åren, det är väl sånt man får acceptera antar jag. Vi är inte särskilt lika, o har väl aldrig varit. Jag gör saker i "fel ordning" o hon i "rätt". Dessutom är hon mycket religiös och jag delar inte hennes religiösa åsikter. Själv har jag barn, och hon säger att hon inte ska ha några. Det är bara några exempel, för att belysa hur det är mellan oss. Trist som sagt var, men så är det.

• Saltakatten

Precis, egentligen skall det ju vara hemligt med möhippor!

Anledningen till att jag vet lite är att jag bor 20 mil från många av bröllopsgästerna och har blivit ombedd att vara hemma hos mina föräldrar en viss helg i mars.

• Saltakatten

Man kan ju ha möhippa på en kväll i veckan också.

Tror att det är mitt tidigaste minne, min mamma badade mig men blev "kidnappad" av sina arbetskamrater ett antal dagar innan bröllopet.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!