• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Marskatt

Min syster är en HON förstås!

• Jädissen

*suck*

Hur gör man åt ändrade planer efter att man skickat ut inbjudningskort och folk har börjat svara???????

I inbjudan står det "söndagen 25 mars....kl.17.00.......därefter följer mottagning med champagne,mingel,tårta och kaffe"

Nu vill min far bjuda på lunch...och det är jätte sött av honom...men det är juh lite sent påtänkt! Så nu till min fråga...

Hur löser jag detta? Jag vill inte att gästerna ska se mig innan vigseln i min brudklänning...vi ska

• Jädissen

oj nu klickade jag iväg det för fort!

...vi ska fotografera oss innan dvs kl 15...och då är det två timmar till gästerna börjar anlända.
    Kan han bjuda på lunch fastän vi inte är med?

*suck* Jag som trodde att jag hade allt planerat....Men det är en gullig tanke...så jag gnäller inte. Det är bara det att jag inte riktigt får in det i min nuvarande planering. JAg kanske ska flytta vigsel tiden och så får han bjuda på middag...???????????????????????????

• Fru Cinderella

Men kan ni inte ringa runt till de som sagt ja (o nämna när resten svarar osa) att din "söta" far som du uttryckte det vill bjuda på middag innan vigseln.

Men kan inte du o din blivande inte närvara på middagen då? Alterntivt att du smiter undan och byter om mellan lunch o vigsel??

• Marskatt

Jädissen
    Jaha, är han rädd att gästerna ska få vara hungriga?! Nå ja, ni kanske får skippa lunchen du o din blivande om ni inte vill att någon ska se er innan. Annars får du väl ha något annat än klänningen på dig vid lunchen.

• Jädissen

Vill tillägga att vi valde en söndag på em för vi vill inte ha en traditionell fest. Vi vill viga oss i lugn o ro o mys....

• Fru Cinderella

Ah ni ska fotas innan.. hmm..

• Marskatt

Ät lunch själva, bara du o m2b då. Se det som en stunds uppladdning för er del. Låt övriga äta lunch med "söta pappa"

• Jädissen

cinderella o marskatt

Jo visst kan vi ringa runt....det blir väl så tillslut....Men det känns lite veligt att skriva en sak i inbjudan och sedan blir det inte så.....

• Fru Cinderella

Jädissen

Tror inte det är någon större fara. Men ni kan ju säga att ni har full förståelse för om gästerna inte kan komma på lunchen innan eftersom ni inte sa det i inbjudan. Men att de fortfarande självklart är välkomna till vigseln enbart om de vill..

Jag tycker bara det är gulligt.. försök le/skratta om hur söt din far är i telefonen så låter det hela jättebra tycker jag.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!