Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
twentyfirstofapril
Jag tyckte den första var riktigt läcker..
ja, den är jag mycket förtjust i! Även på den skulle jag ha hjärta på tråd ist för murgröna. Och så kke lite pärlor i några av rosorna.
norpan79
Det där låter som en jättesmaskig tårta!! Jättefina brudpar, vet du vad de kostar? Fast man kan kanske inte beställa de från Sthlm?
twentyfirstofapril
Jättefina buketter! Jag tycker oxå att den första buketten var finast.
Okej, ingen ringde igår medan jag jobbade, vilket innebär att jag har två timmar i telefon med ett par långpratare idag bara för att få reda på om de kommer eller inte... Jag skulle verkligen behöva plugga istället! Nå ja, bara att bita i det sura äpplet. Jag vill ju gärna att de kommer...
www.expressen.se/index.jsp
Läs detta brudar! Honom skulle man fångat innan det var försent
Nej, skämt åsido, tänk att han levde helt ensam o bara lämnade alla pengar utan att testamentera dem till någon/något!
Igår kväll när jag skulle sova fick jag nog en släng av bröllopssjukan. Kunde inte somna hur jag än gjorde, låg bara o tänkte på bröllopet, alla detlajer, vigselprogrammet, tänk om vi inte hittar solist, tänk om folk har trist på festen, tänk om de inte gillar maten osv. Jösses, vilken nojja!
Tur att vi har smekmånad innan bröllopet, åker 2 veckor till Thailand den 10 mars, ska bli sååå skönt med lite distans till allt!
Ohh va härligt med ledigt innan bröllopet! Själv funderar jag på hur jag ska göra för att inte matcha klänningens vita färg med min hy Ska nog sola lite solarium nga gånger innan, gillar det inte men det får nog bli så nu.
Ska iväg i em o smaka bröllopstårtor, MUMS! Min blivande man kan inte följa med så min bestman får rycka in, de kommer o tro att det är vi som ska gifta oss HAHAHA
hej mars och april brudar!
Jag behöver lite hjälp! Vi har bokat och planerat för valborgsafton, som är en måndag. tisdagen efter är en röd dag. I helgen kom min m2b på att folk kanske tycker att det blir jobbigt att gå på bröllop en vanlig måndag. eller räknas det som en lördag?
Allt har känts så mysigt och rätt med denna dag...Efter festen skulle alla gäster gå till en brasa osv..den perfekta lokalen etc..
Men nu är jag lite velig, vill inte att gästerna ska misstycka till vårt val av dag. Vad tror ni?
Vore super tacksam för svar. ska träffa festarrangören idag och vill veta vad jag har för inställning när jag går dit...
Vad kul att ni valt valborgsmäss! Skicka ut inbjudningar i tid så är det säkert inga större problem. Ni vet väl själva ungefär hur många av era tilltänkta gäster som kan tänkas behöva ta ledigt för att komma. För många är det en "klämdag" men för andra kan det ju vara en vanlig arbetsdag (som vi som jobbar inom vård o omsorg )
Mica1
Haha! O när vi köpte frockcoaten trodde de att mannen som var med var den som skulle ha den, trots att vi talat om att det inte var så... Tog nämligen med mig min systers man (med ungefär samma kroppsbyggnad) då min blivande inte hade möjlighet att följa med. Lite kul tyckte vi väl ändå att det var, min syster höll på att skratta ihjäl sig... (han jobbade o var inte heller med)