Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Hej tjejer!
Har lite svårt att sova och då har jag roat mig med att beställa t-shirtar som jag och min sötnos ska ha på oss dagen efter vigseln. Svarta t-shirtar som det ska stå "Nygifta" på. Fånigt, jag vet, men kunde inte låta bli
. Här är hemsidan om ni också är nyfikna roligatrojor.com.
Lillan72
Här är en till som inte sover..
Sitter vid datorn alltför mycket. Så klart men inte somnar då..
Har så mycket som snurrar i huvudet, mycket som inte är klart.
Håller med! De snurrar för fullt här i huvudet och jag håller på och gör listor hela tiden för att komma ihåg allt. M2B bara suckar så fort han ser mig vid PC:n .
Precis så är det här också. Har så många listor, som jag bockar av och lägger till nya saker på hela tiden.
Har inte haft tid att åka och handla och fixa som jag skulle vilja. Bor i ett mindre samhälle, så det kräver lite planering för att komma till stan.
Måste snart till IKEA och Panduro!!!
Lillan72,
Har ni bestämt vilka psalmer ni ska ha?? Tycker det är svårt.. De jag tycker är vackra är sommarpsalmer. Vill ändå ha någon man känner igen.. Går inte i kyrkan så helt regelbundet.
Det värsta är att alla de här småsakerna som man kommer på i sista stund kostar ju lite grann så jag börjar verkligen att tänja på vår budget. Man tror att man har läget under kontroll, men måste väl inse att så är inte alltid fallet...
Ja, det är mycket småsaker som blir dyrare än planerat och tillsammans blir det mycket.
Vilken typ av fest ska ni ha efter vigseln.På restaurang eller? Fixar ni mycket själva?
Känner mig så glad och tacksam för det tillskott vi idag fick till vår budget
Samtidigt är jag glad att vi inte visste om det tidigare, för då hade vi planerat en större tillställning, och jag känner att det vi ska ha känns helt i vår stil! Samtidigt som vi kommer ha pengar över
Vi ska ha festen på en restaurang så vi har paketpris/person och det kostar en hel del, men är nog värt det. Jag skulle aldrig kunna slappna av om det var jag som hade ansvaret för mat, dryck etc. så det här är den bästa lösningen för mig om jag ska en bra bröllopsdag. Trots att vi har festen på restaurang och de håller i det mesta, så kräver det ju en MASSA planerande särskilt för ett control freak som jag .
Till 2007-03-24
Vi har funderat på att ha psalm 21. Måne och sol. Den är ganska söt.
Jag håller med om att sommarpsalmerna är vackrast, men de passar liksom inte den här tiden.
anNea,
Jag har också funderat på Måne och Sol.. ska prata med prästen och se vad han har för "tips"
Vi har haft Måne och Sol, på båda våra barns dop, så jag får se..
Fler förslag??...