• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Marskatt

Nej jag har precis lagt barnen. Tänkte visserligen försöka se lite på Lets Dance, för m2b är ute på middag med jobbet (på en fredag, jag vet... o med "planeringsträff" o bowling innan...) så nu ska jag passa på att ta en lång dusch o sen ska jag göra en stor kopp te o så ska jag synda med nåt gott. Tror vi har glass i frysen...

BT o Lets Dance utesluter inte varandra i det här hushållet - har bärbar dator som får stå mitt på soffbordet (får passa mina stora doftande blockljus bara) o så trådlöst nätverk på det. En höjdare enligt mig! (men m2b uppskattar inte alltid att ha sällskap av BT medan han sover på soffan...)

• Marskatt

Åh vilken härlig klänning Annika (så heter väl Tobbes danspartner) har! Jag fullkomligt älskar lila!

• Fru Cinderella

Själv var jag klistrad vid säsongsstarten på Så ska det låta

• twentyfirstofapril

Är det någon av oss mars/april brudar som inte ska ha vit klänning? Jag ska ha vit, men ibland skulle jag vilja haft en riktig snygg blodröd.

• Fru Cinderella

Njaee.. beror på hur man ser det.. ivory ;)

Vet vad du menar.. jag har ofta funderat på svart eller rött. Men jag älskar min klänning, så jag funderar inte på sånt längre!

• twentyfirstofapril

Det var en tjej i affären när jag skulleprova min som stod i en röd skitsnygg modell. Gissa om jag glodde! Det är rätt fräckt. Men svärmor skulle nog dragit efter andan

• Marskatt

Jag såg min klänning i rött i Östersund när jag gick förbi ett ställe där... helläcker! Men jag är supernöjd med min cremefärgade! Har så många lila detaljer till (inkl dotterns klänning) så det känns helt ok. Men nu letar jag slöja! Verkar hopplöst på nätet... Vill ha en champagnefärgad/cremefärgad, inte så lång, max 2 lager o med brett kantband. Får väl ta mig till Borlänge o Falun o kolla läget i butikerna där... Suck. Lär bli dyrt! Jo, kammen får inte ha en massa prylar på (om de inte går ta bort förstås). Om någon sett något intressant - ge mig gärna en länk! Någon tipsade om ebay USA, men där fanns då rakt inget!

• Lillan72

Vad gör man när M2B lägger beslag på PC:n och glor på bilar när man själv vill kolla in BT i reklamen. MORR!!! Har lyckats mota bort honom nu äntligen!

Min klänning är helvit, men jag håller med om att röd klänning är superläckert!
    Jag missade en del av Lets' Dance för min äldsta barndomskamrat ringde och tackade ja till bröllopet. Hon bor i Göteborg så jag hade definitivt inte räknat med att hon skulle komma så jag är SÅÅÅ GLAD!!

• Fru Cinderella

Lillan72

Man köper en dator till ;)

Svar på tråden Mars/April brudar!!!