• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • twentyfirstofapril

Tjoho, ett svar på inbbjudningarna!
    Någon mer än jag som har lite smått pengapanik över detta? Visst har vi sparat, men vi vet inte riktigt vad vissa utgifter kommer att landa på, tex fotografen och drickat till maten.

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

pengapanik har jag ständigt.. vet inte ens om vi kommer kunna lägga undan den planerade mängden *huga puga* is i magen tror jag det kallas att få ha..

Svar på inbjudningarna?! Vad kul!

• Lillan72

Finns det något värre än bröllopsbudgeten? Jag får ont i magen varje gång jag kollar den och uppdaterar. Det jobbiga är att det nästan aldrig blir billigare än vad man tänkt sig utan dyrare.

Min dotter och systerdotter ska vara brudtärnor och jag har beställt via e-bay de mest bedårande rosa klänningar och hårband till de. Min systerson ska också vara näbb och sen vill jag klä min 1-åriga son i liknande kläder. Undrar därför om någon av er vet var jag skulle kunna hitta rosa skjortor till killarna??? De ska ha svarta västar till det, tror det blir superläckert.

• Lillan72

Cinderella

Supersnygg hemsida!!

• anNea

070303, Marskatt
    070303, anNea, Stockholm
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• anNea

Åh, vad vi har svårt att bestämma vad vi ska ha för musik på vigseln!

Vad ska ni ha för musik?
    Solosång m.m.

• Marskatt

Vi går in till "Vid Frösö Kyrka" o ut till "Birkalåten". Musikstycken blir: From this moment on (Shania Twain), Kärleken förde oss samman (Lundell) o Can´t stop loving you (Toto). Inget inspelat, allt framfört "live". Min syster o hennes man sjunger o spelar, plus kantorn på orgeln förstås.

• Fru Cinderella

Vi ska ha inmarch
    My heart is like a river, Rebecca Lavelle
    Från Mc Leods Döttrar

Solosång
    Nån Annan Lars winnerbäck
    Vår låt

Utmarch
    Happy together, The turtels

• twentyfirstofapril

Vi ska ha "A trumpet volontary" som ingång, men utgångsmusik vet vi inte ännu.

Sen har vi inte hittat nån solist ännu, men när vi gör det vill vi ha "Fields of gold" Eva Cassidy`s version, och "Det vackraste", C.Vennersten, och eventuellt "Jag ger dig min morgon" F.Åkerström.

• Marskatt

Det vackraste hade jag kunnat tänka mig jag också, men m2b måste ju få ha åtminstone ETT finger med i spelet så då blev det Toto-låten

Svar på tråden Mars/April brudar!!!