Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Cinderella
Tack!! Precis vad jag behövde höra. Visst får man vara så här "galen" under den här tiden när man planerar allt. Men jag måste erkänna att jag inte trodde att jag skulle bli så här fanatisk, men måste samtidigt erkänna att jag tycker att det är superkul!! Håller du inte med?
Blä! Har jättefina skor jag tänkte ha när vi gifter oss o har provat dem ett antal gånger (o haft dem på ett bra tag de sista gångerna), men idag får jag inte ens på dem längre... Antagligen har jag svällt upp i fötterna av någon anledning, men om jag inte får på mig dem bara för det så måste jag ju ha ett par andra skor istället! Vill ju inte riskera att vara helt utan skor när det verkligen gäller...
Lillan72
Jag har alltid varit lite av ett planeringsfreak, så fantatisk.. jo det var jag nog beredd på
Marskatt
Nej vad trist :(
Ja jag är jätteledsen, för skorna passade perfekt i färg till klänningen o så himla många ljusa o inte allt för dyra skor finns det ju inte just nu... har iofs sett ett par lila för 500:- i Västerås, men är väl inte alldeles överens med m2b om att man kan ha samma färg på skorna som dottern har på klänningen istället för cremefärgade. Är inte så länge kvar heller o jag vill ju hinna gå in skorna ordentligt. Får väl ta dem ändå o ta med ett par gamla grå/silvriga i reserv...
Hallå!
Känner just nu att jag inte har koll på någonting.. Åkte hem till mamma och pappa och provade klänningen ikväll, för jag fick för mig att den kanske blivit för liten.. Men det gick bra. Hämtade hem tvätt som mamma hjälpt oss med, eftersom vår tvättmaskin gav upp i morse.. full med blöt tvätt och tvättmedel Jag har inte flera tusen över till en ny just nu. Det finns ju så mycket annat roligt att köpa till bröllopet
Hej alla brudar!
Igår satt jag o min väninna i 7 timmar o gjorde mina inbjudningar. Phu, det var kämpigt, men kul! Och de blev så himla snygga!! Ska försöka lägga upp bilder på dem på min familjeliv-sida senare, så kan ni få kika!
Ska bli så skoj att få skicka dem imorgon!
Kul med allas reaktioner!
Hemma hade vi inget vatten imorse, efter stormen här i Skåne. Fick gå till jobbet som värsta skunken känns det som, trassligt hår o otvättad. KUL!
Vi testade att göra bordsplaceringslappar i går, vart precis så bra som vi trodde ;) så nu har vi även bockat av det på listan..
Känner att jag går som på nålar nu, våra inbjudningskort borde dumpit ner i brevlådan i torsdags/fredags från leverantören. Men gjorde inte det. Så då bara måste de ju komma nu mån/tis
twentyfirstofapril
Sju timmar!!!! Jädrans.. måste vart riktigt kämpigt!
Vad har ni tänkt som bordsplacerings "lappar", ngt kul förslag om man inte bara vill ha en lapp med namnet på?
_Cinderella_:
Jo, sju timmars pillande med kort, det är länge det. Vi var två som satt, jag klippte o mätte o skrev, min kompis vek, skar, gjorde reliefer och vek kuvert av tapet, sen klippte vi till sidenbanden o pillade fast dem sen skulle sigillen brännas fast och till sist skulle att stoppas i och adresseras. Vilket jobb man skaffade sig!!!
twentyfirstofapril
Eloge till er, hade jag aldrig orkat!