Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Lillan72:
Oerhört vacker klänning!! Vi får lägga ut bilder efter våra bröllop så vi får se oss "live"!
Vi ska fota oss innan vigseln. Mest pga att jag lär inte vara så vacker efter alla tårar i kyrkan!
2007-03-24:
Usch, hoppas det inte är allvarligt! Jobbigt att hitta annan lokal så snabbt annars. Håller tummarna!
www.nixa.se
Modell 459
Den NIXA-n var faktiskt den enda utan axelband som fanns att prova i min stl. Men faktum är att även om jag var helt inställd på en utan axelband, så blev det ju ändå den andra som smickrade min figur mer. Men den är fin!!
Twentyfirstofapril
TACK!!!
2007-03-24
Jättetjusig klänning!!
Vilka pinglor vi kommer att bli!!
Är det ngr fler mars/april brudar som vill visa sina klänningar?
Skulle gärna visa min klänning men det verkar totalt omöjligt att hitta en bild på min klänning på nätet. :(
riktigt snygga klänningar ni har hittat allihopa, vilka kanonbrudar vi kommer att bli. ;)
Hej! jag vill vara med! Vi gifter oss på valborgsafton
Har typ inte förberett ngt.. Håller på att kolla sömmerska nu. Eller så blir det 1koo. Den klänning jag vill ha är ju skitdyr att köpa eller hyra...
Annars är det mkt mkt mycket kvar att göra ! !
Lillan72,
Oj vilken vacker klänning!
Angående lokalen efter vigseln... Vet inte vad jag ska göra om det inte hinner åtgärdas Men gift blir jag väl i allafall.
Orkar inte riktigt tänka på det just nu.
Har precis sagt upp mig från mitt jobb, som tagit sååå mycket energi, slutar om 2½ vecka. Ska gå tillbaka till mitt gamla jobb. Så snart ska all koncentration läggas på det som skall hända 2007-03-24
Vill också gärna visa min klänning, men den finns inte heller på nätet... surt... Har bilder på livet på digitalkameran just nu, men ingenstans att lägga upp dem på nätet.
I alla fall, det är en Bella Formals by Venus. Det är ett liv med snörning i ryggen (knappar/dold dragkedja längst ner) o brodyr/pärlor frampå. Kjolen är en enkel smalare variant av A-linje. Jo, klänningen är cremefärgad - på etiketten står det cognac.
Lillan72,
Håller med föregående talare, jättevacker. Men varför ska du ta bort axelbanden? Gör inte de en del av klänningen?