• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • twentyfirstofapril

Får oxå göra om, skrev var jag bor ju!!

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Gärds Köpinge
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• Marskatt

Cinderella

Tja, huset kommer ju att finnas där i framtiden... vi räknar med att flytta in i juni nån gång. Så det ska bli jättekul - är bara jag som är lite negativ just nu, har väl antagligen lite för mycket att göra...

• 2007-03-24

Twentyfirstofapril,
    Vad kul att det gick bra idag. Visst var det roligt att prova klänningarna.. Jag hade ju inte alls tänkt mig en brudklänning, men hittade ingen annan och nu känns det bra att det blev den i allafall.

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Tja.. du får väl öva lite hemma? Sen kan man ju hålla upp det också

• twentyfirstofapril

_Cinderella_:
    Jo, jag får svassa runt lite här hemma någon dag innan. Ska hyra den så jag får den 2 dagar innan.

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Ah, inte så mycket övning då.. men det går säkert bra ;)

• Lillan72

Här kommer en jätte fjompig fråga som jag ändå måste fråga. Har någon av er funderat på att "sminka" er M2B?? Jag har nämligen funderingar på att dutta på lite puder på honom och jag tror att han skulle gå med på det. Eller är jag en riktig Bridezilla nu???

• Marskatt

Nej, det har faktiskt aldrig slagit mig in att dutta puder (eller nåt annat heller för den delen) på m2b. Han skulle nog tycka det var riktigt hemskt av mig i så fall! Han är inte så förtjust i smink över huvud taget tror jag, fast han tycker ju jag blir snygg när jag kladdat klart... *fniss*

• Marskatt

Nu säger han att det inte räcker med puder i hans fall - behövs en hel spackelfabrik! Hm... Inte riktigt faktiskt!

• Lillan72

Min karl börjar nämligen att bli lite tunnhårig och jag kan tänka mig att han nog kommer att bli lite svettig och för att hjälpa till med att det inte ska glänsa för mycket på huvudet så tänkte jag ta hjälp av puder, fniss!! När jag skriver det här så hör jag hur fånigt det låter, *asgarvar*..jag börjar nog bli trött!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!