• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • twentyfirstofapril

Jag är här! Sitter mest o läser andra trådar idag. Har lite funderingar över inbjudan men det löser sig nog tills imorgon då vi ska göra dem.

Trevlig kväll!

• Fru Cinderella

Själv ska jag iväg på födelsedagsmiddag hos min M2B:s familj.. hans lillebror fyller år idag..

• anNea

Vi kan inte alls komma på vilken solosång vi ska ha under vigseln.

Har ni något bra tips som inte är alltför smörigt?

Vad ska ni ha för sånger?

• amd

Hej Allihopa!
    Sitter och funderar på hur man ska dekorera borden /lokalen...
    VIll ha frost is lila och silver..men jag har verkligen ide torka på vad man ska göra..tänkte gravera bordsplaseringen på vinglasen så långt har jag komitt...va ska ni ha på borden???
    /A

• bridesmaid

Hejhej, jag är ny här, vi ska gifta oss den 28 april! Jag kommer inte att ha riktigt lika stor blykoll på alla detaljer, eftersom vi kommer att gifta oss utomlands och vi ordnar det mesta hemifrån på distans. Vi gifter oss i Rom, och vi kommer att bli ca 20 personer på festen, bara våra närmaste familjmedlemmar och vänner. Just nu känns det nästan som att vi har mest koll på det som är på plats därnere - restaurang, vigseln, blommor, hår. Däremot har vi inte ens beställt varken klänning eller ring, så det är hög tid!

• Fru Cinderella

bridesmaid

Hej välkommen hit! Kul med en till 28 aprils brud, jag gifter mig också då Fast här hemma i sverige.

Bara nyfiken på ditt nick. Varför heter du bridesmaid om det är du som är bruden??

• bridesmaid

*haha* såg det efter att jag lagt in mitt meddelande - det är för att jag inte varit inloggad här sedan jag var tärna för ett par år sedan när det var min bästa vän som gifte sig

hur långt har ni kommit i er planering, cinderella?

• Fru Cinderella

bridesmaid

Aha, men det var ju lite kul, du har ju ett originellt namn i alla fall ;)

Jo då vi har kommit rätt långt.. sitter o testar bordspalceringslapparna för tillfället med min sambo.

Ska träffa den preliminärbokade fotografen snart också..

Har allt under kontroll här ;9

• Lillan72

Hej tjejer!

Lovade min M2B att låta bli PC:n igår och då menade han framför allt BT. Har insett att jag har nästan blivit helt beroende av att kolla den här sidan varje dag, då är det nog dags att lugna ner sig lite grann ...

anNea:
    Jag funderar fortfarande vad det gäller låtar i kyrkan, men det lutar åt "För Alltid" (Sara Löfgren) och "You raise me up" (Josh Groban).

• Fru Cinderella

Lillan72

Äsch, man får vara lite beroende ibland. Man gifter sig ju bara en gång (förhoppnignsvis)..

Svar på tråden Mars/April brudar!!!