• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Åh visst är det hemskt med magsjuka, Majsan! Jag är också så där, så fort jag hör om nån i närheten som är magsjuk så sitter jag där och känner efter om inte jag också mår lite illa.

Ett gammalt husmorsknep för att undvika magsjuka är att man ska svälja fem vitpepparkorn hela. Men det är kanske lite svårt att få tag på såna på jobbet.

• Jamsan

ahhhhh tack Tellis, då ska jag inhandla det på vägen hem sen. Förresten din meny för nyår låter superb, blir riktigt sugen och nåt riktigt gott rödvin till mmmmmmm.

• Jamsan

blä vad trist det är idag på jobbet och här i tråden är det lugnt och stilla
    Kan det inte bli som vanligt igen då det är 3 inlägg i minuten..

Har precis ätit och min inbillning fortsätter att jag kommer bli magsjuk.. Ska nog åka och sova hos mina föräldrar ikväll för att förebygga att inte bli smittad. vilken omhändertagande tjej jag är va

• Jamsan

åh helskotta nu ringde rekryteraren och hon hade av misstag ställt in min intervju i morse... så hon undrade om jag har möjlighet att träffa dom nu i eftermiddag istället.
    APA vad nervös jag blir.. måste sticka på toa, tänk om jag blir magsjuk där haha

Ok ladies, det är väl ingen här och ser detta men svampen kl 15 OK???? please va där för mig

• Telemarkgrrl

Heja heja!! Jag susar genast in och byter om till pompomdräkten (dvs teletubbisdräkten med glitter runt fot- och handleder), hoppas inte jag möter min blivande chef där nere på Stureplan. Go Majsan Go Go Go!!! Du är Majsan, du är BÄST, du är den vi gillar MEST!

• Jamsan

Tack tellis!!!!!!!!!! Puss nu springer jag iväg, Vi ses där då tubbies

• Zozo

*sladdar in pa ett bananskal* Zozo redo! pompomar i handen, en röd fin (kvr sen julafton?) och en färgsprakande glittrig för nyar.. HAR ska pompomas!!

Sluta oroa dig för magen
    sa ska vi se att du klarar dagen
    Detta jobbet ska vi ha
    berätta att du e sa bra!
    Heja Jamsan du e bäst
    Imorgon blir det fest!

.. och sa tar vi det en gang till..

Sluta oroa dig för magen
    sa ska vi se att du klarar dagen
    Detta jobbet ska vi ha
    berätta att du e sa bra!
    Heja Jamsan du e bäst
    Imorgon blir det fest!

*pompom*

• Zozo

Heja Majsa!!

Nu sticker jag iväg för helgen.. GOTT NYTT PA ER TJEJER!!!! Skal! (vid 24.00 31/12 skalar jag norrut och räknar med att se er skala söderut)

• viktualia

Ojsan Majsan... snabba ryck här!! Jag missade att jag skulle pompoma vid 15 - hoppas att det räckte med att Telestubben och Zozo var i farten!

Telestubben - vansinnigt najs meny.... hummersoppa kanske vore något här också... *grubblar* ....får diskutera med värdfolket...

Själv har jag pladdrat livet med en av mina närmaste vänner... övernajs minsann! Nu är det fridfull kväll som gäller!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3